نفت آبادان و استقلال

استقلال با درخشش جوانانش در آبادان با 3گل نفت را شکست داد تا هواداران این تیم به آینده امیدوار شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، حواشی دیدار تیم های نفت آبادان و استقلال تهران به شرح زیر است:

* با توجه به اینکه ظرفیت ورزشگاه یک ساعت قبل از مسابقه پر شد، هواداران زیادی نتوانستند به داخل ورزشگاه راه پیدا کرده و مجبور به ترک آنجا شدند.

* اگرچه گنجایش سکوهای ورزشگاه تختی آبادان 20 هزار نفر است، اما هزاران نفر در جلوی سکوها مستقر و  بازی را ایستاده تماشا می‌کنند. این در حالی است که مأموران انتظامی سعی می‌کنند آنها را از کنار فنس‌ها دور کنند. 

* جایگاه خبرنگاران دقیقاً بالای سکوهای تماشاگران قرار دارد و اصحاب رسانه به سختی اخبار خود را در اختیار رسانه‌های‌شان قرار می‌دادند.

* هواداران آبادانی در یک اقدام زیبا قبل از آغاز مسابقه با سر دادن شعارهایی یاد آتش‌نشانان فداکار حادثه ساختمان پلاسکو را زنده نگه داشتند.

* علیرضا منصوریان اولین نفر از تیمش بود که برای نشستن روی نیمکت از تونل خارج شد و هواداران آبادانی علیه او شعار سر دادند.

* هواداران آبادانی در آغاز بازی نارنجکی را در کنار زمین منفجر کردند تا به حاضرین اطراف زمین شوک وارد شود.

علیرضا منصوریان

* مربیان دو تیم قبل از بازی خوش و بش بسیار گرمی را با یکدیگر داشتند و در این بین مهدی رحمتی نیز لحظاتی فیروز کریمی را در آغوش گرفت.

استقلال تهران

* استقلالی‌ها که از ظهر امروز پیگیر بنر تسلیت به آتش‌نشانان بودند در نهایت به خواسته خود رسیدند و هنگام ورود به زمین بنر بزرگی را در دست داشتند که روی آن به آتش‌نشانان فداکار حادثه ساختمان پلاسکو تسلیت گفته شده بود. 

* با شروع بازی هواداران زیادی از پشت بام‌های ساختمان‌های اطراف ورزشگاه بازی را تماشا می‌کردند.

* هواداران آبادانی با هیجان خاصی بازی را دنبال می‌کنند و یک لحظه هم آرام و قرار ندارند.

* در اوایل نیمه اول بازیکنان استقلال در چند صحنه خطاهای مکرری روی بازیکنان نفت آبادان مرتکب شدند که این مسئله باعث شد هواداران آبادانی علیه منصوریان شعار سر دهند.

* هواداران آبادانی در طول بازی بارها به تصمیمات داور و حتی تصمیمات سرمربی تیمشان اعتراض می‌کردند. آنها با هر حرکت ساده‌ای که از سوی بازیکنان سر می‌زد بازی را نقد کرده و سعی می‌کردند با داد و فریاد کاری کنند تا تیم‌شان کنترل بازی را در دست بگیرد. جالب اینکه وقتی هواداران یکی دو بار با فریاد بر سر فیروز کریمی به او اعتراض کردند که چرا تیمش دفاعی بازی می‌کند.

* در یک صحنه از بازی علی قربانی موقعیت خوبی را در محوطه جریمه نفت از دست داد که در این لحظه منصوریان از روی نیمکت بلند شد و بر سر این بازیکن فریاد زد.

منصوریان

* منصوریان اوایل بازی در کنار خط حضور داشت اما وقتی متوجه شد برخی هواداران روی سر و بدن او لیزر می‌اندازند به روی نیمکت رفته و خرمگاه را به کنار خط فرستاد.

* کریمی که از نحوه بازی تیمش راضی نبود در دقیقه 20 بهادر عبدی و محمد پورمحمد را از روی نیمکت بلند کرد تا خود را برای ورود به زمین آماده کنند. 

* برونو بازیکن برزیلی نفت آبادان موقع تعویض شدن بسیار ناراحت بود و قصد رفتن به رختکن را داشت که در این لحظه فیروز کریمی از سرپرست تیمش خواست که به این بازیکن اجازه ندهد راهی رختکن شود و او نیز مانع شدند. در این لحظه هواداران آبادانی مهاجم برزیلی تیمشان را به شدت تشویق کردند تا به نوعی اعتراضشان را به کریمی نشان دهند. 

* حسن هوری قبل از باز شدن دروازه تیمش که از سوی تماشاگران تشویق می‌شد و بعد از گل خوردن مورد اعتراض هواداران قرار گرفت. بعد از سوت پایان نیمه اول هواداران خواهان خروج حسن هوری از تیم‌شان شدند.

* در دقیقه 48 بازی در حالی که نفتی‌ها در تدارک ضدحمله بودند، امید ابراهیمی به زمین افتاد و در این لحظه هواداران به شدت علیه او شعار داده و وی را متهم به تمارض کردند. جالب اینکه داور هم نسبت به این صحنه بی‌تفاوت بود و هافبک استقلال بعد از لحظاتی از زمین بلند شد.

* از دقیقه 50 به بعد علیرضا منصوریان از روی نیمکت بلند شد و جایش را با محمد خرمگاه عوض کرد. در این لحظه هواداران باز هم روی سر و بدن منصوریان لیزر انداخته و شعارهای تندی علیه او سر دادند.

* در 10 دقیقه ابتدایی نیمه دوم هواداران آبادانی به شدت تیم‌شان را تشویق کردند، اما وقتی گل دوم استقلال به ثمر رسید آنها یکپارچه علیه حسن هوری شعار دادند.

* بعد از گل دوم استقلال یکی از هواداران یک نارنجک کنار پای سرمربی تیم نفت آبادان انداخت.

* یکی از توپ‌جمع‌کن‌های بازی موقعی که هواداران علیه هوری شعار می‌دادند رو به تماشاگران کرده و از آنها خواست با شدت بیشتری این کار را انجام دهند. 

* گل سوم استقلال کافی بود تا برخی هواداران به سمت فیروز کریمی هم بطری پرتاب کنند که در این بین یکی از بطری‌ها به پای سرمربی نفتی‌ها برخورد کرد.

* در ادامه بازی هر موقع حسن هوری صاحب توپ می‌شد هواداران نفت آبادان او را هو می‌کردند.

* تماشاگران آبادانی وقتی از سه امتیاز گرفتن تیم‌شان ناامید شدند اقدام به روشن کردن فشفشه کردند.

* منصوریان وقتی دید جو ورزشگاه به شدت علیه اوست، ترجیح داد بازی را از روی نیمکت تماشا کند و خرمگاه جای او را گرفت.

حواشی دیدار نفت آبادان و استقلال

* شعارهای هواداران صنعت نفت ابتدا علیه رضا نوروزی بود و سپس آنها علیه کاپیتان خود شعار دادند. حسن هوری که چند هفته‌ای است هواداران تیمش را مقابل خود می‌بیند در این بازی هم از شعارها بی‌نصیب نماند و آبادانی‌ها خواستار این شدند او این شهر را ترک کند.

* برخی هواداران آبادانی علیه عیسی‌زاده، مدیر عامل باشگاه صنعت نفت هم شعار سر دادند. در این بین فیروز کریمی، سرمربی این تیم هم از شعارها بی نصیب نبود.

بهنام برزای

* بهنام برزای که بازیکن سابق صنعت نفت آبادان محسوب می‌شود پس از گلزنی شادی کرده بود که به همین دلیل در پایان بازی منصوریان او را به سمت هواداران صنعت نفت برد.

 

عکس ها از رضا سعیدی پور

  عکاس باشگاه استقلال

دیدگاه‌ها  
عظتی
+1 #1 عظتی 1395-11-03 20:32
بازی بعدی باید تغییرات کمتر بشه نه اینکه بازی بعد باز شاهد باشیم جوون های تیم نیمکت نَشین هستند و بازیکنان مسن وارد زمین شدند.استقلال در مرحله اول باید از بازیکن سالاری خارج بشه بعد باید به جوون ها اعتماد کنه ولی مشکل بزرگی داریم مثل مدیریت ضعیف الان حقدوست رو ما بازی میدیم با نجربه میشه میدیم نفت.در تمام دنیا باشگاههای بزرگ بازیکن جوون میدن به تیم های کوچک تا تجربه اندوزی کنن ولی ما برعکسیم از تیم کوچیک بازیکن گرفتیم براشون ستاره بسازیم
نقل قول کردن
Docii joon
+1 #2 Docii joon 1395-11-03 20:43
اوه اوه چه کردن هوادارای نفت
باخت خیلی براشون سنگین بود
نقل قول کردن
Ali
+1 #3 Ali 1395-11-03 21:18
تیم جوانهای شایسته ای داره.امیدوارم کادرفنی از تک تک بازی های گذشته درس بگیره..به امید روزهای خوب برای تیم محبوبم
نقل قول کردن
saha
+1 #4 saha 1395-11-03 22:16
کار کردن تو اون فضا خیلی سخته
خدا به داد فیروز کریمی برسه
نقل قول کردن
Ashkan
+1 #5 Ashkan 1395-11-03 22:26
باخت سنگینی بود واسشون تو شهر خودشون
نقل قول کردن
shayan
0 #6 shayan 1395-11-04 00:44
کاش فقط جباروف به ترکیب اصلی اضافه بشه و بازی بعد باز نبینیم جابر انصاری و تیموریان و حیدری و پادوانی کنار جباروف تو ترکیب اصلی هستن و جوونایی مثل رابسون و نورافکن و برزای رو نیمکت، یعقوب کریمی هم با برگشتن به پست اصلیش میتونه ستاره اول تیم باشه، مخصوصا که بازیکن چپ پا زیاد هم نداریم تو تیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار