b83ecfae 5016 48f5 adb5 61ae7926db98

صادق ورمزیار پیشکسوت استقلال معتقد است نیمکت نشینی آرش برهانی برای چندین بازی متوالی درست نیست.

به گزارش استقلال نیوز صادق ورمزیار در گفت و گو با کاپ، درباره دیدار روز گذشته استقلال مقابل استقلال اهواز اظهار داشت: دقیقا همان مسائلی که قبلا درباره استقلال گفته بودیم محقق شده است. روزی من به مدیرعامل باشگاه گفتم که اگر استقلال فقط با یک طرح و سیستم به میدان برود به مشکل می خورد و الان این اتفاق افتاده است. می بینیم که استقلال هیچ برنامه ای برای تغییر سیستم در نوع بازی خود ندارد و حالا که در نیم فصل دوم تیم ها نسبت به یکدیگر شناخت پیدا کرده اند این موضوع بیش از پیش نمایان شده است.

وی ادامه داد: تیم استقلال اهواز دیروز با یازده بازیکن در زمین خودش حضور داشت و روی ضدحملات خطرناک وارد شد. در این شرایط کادر فنی استقلال اظهار داشت بازی را روی هوا ببرد و این اشتباه مدام تکرار می شد. یعنی اصرار به تکرار اشتباه. کادر فنی ظاهرا هیچ برنامه جایگزینی هم برای انجام حملات خود نداشت. تیم سردرگم بازی می کند و نمی داند از کجا باید به حریف ضربه بزند. شاید بتوانم بگویم بازیکنان و کادر فنی کاملا گیج شده بودند.

پیشکسوت استقلال همچنین گفت: اگر فیلم بازی استقلال را ببینید متوجه می شوید که این تیم اسلوموشن شده است و با این شیوه کند بازی اصلا نمی توانید امیدوار باشید. وقتی تیمی که ادعای قهرمانی را دارد جلوی استقلال اهواز قعرنشین نمی تواند حتی به بازی سرعت دهد و پاس های سرعتی ارسال کند متوجه اصل ماجرا می شوید. استقلال دیروز مالک توپ و میدان بود اما به واقع هیچ طرح و برنامه ای برای گل زدن نداشت. حتی زمانی که پروپیچ وارد زمین شد و باید با استفاده از قد بلند او به حریف ضربه بزنیم، بازی را روی زمین می آوریم و نمی توانیم از توانایی این بازیکن بهره ببریم.

ورمزیار درباره اینکه برخی اعتقاد دارند پرویز مظلومی به بن بست رسیده، تاکید کرد: من این مساله را قبول ندارم. پرویز مظلومی در هر بازی تغییرات زیادی در ترکیب تیمش پیاده می کند و این موضوع منطقی نیست. چنین انتقادی را ما چند هفته پیش از تیم خاکپور انجام می دادیم و دیدید که چه اتفاقاتی رخ داد.

وی در پایان افزود: آرش برهانی بهترین گلزن تاریخ باشگاه استقلال است. وقتی او چند هفته از ترکیب دور می ماند، چندان درست نیست. اگر قرار است او جریمه شود باید یک هفته بیرون بنشیند، نه اینکه کلا این بازیکن را از فرم ایده آل خارج کنیم و هم تیم لطمه بخورد و هم بازیکن.

ورمزیار در پایان درباره شانس قهرمانی استقلال افزود: استقلال هنوز هم مدعی اول قهرمانی است اما باید برای بازی های آینده طرح و برنامه جدیدی را نیز در نظر بگیرد تا در صورت به مشکل خوردن از آن طرح استفاده کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار