محسن بزرگی

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال گفت: اگر مطالبات سایر بازیکنان خارجی به موقع پرداخت شود، استقلال می‌تواند در نقل و انتقالات زمستانی فعالیتش را دوباره آغاز کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن بزرگی، معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال در خصوص محرومیت بین‌المللی استقلال در نقل‌وانتقالات و به مشکل خوردن این باشگاه برای انجام کارهای انتقال سرور جباروف اظهار داشت: درباره نقل‌وانتقالات بین‌اللملی آقای مأنوسی‌فر در جریان امور و کارها هستند که در این خصوص هم چیزی به ما اعلام نشده است. ما در نقل‌وانتقالات داخلی مشکل داشتیم که این موضوع حل شد.

وی افزود: رضا افتخاری، مدیرعامل باشگاه در جلسه با مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به مطالبات استقلال اشاره و مدیران فدراسیون را متقاعد کرده است که 10 درصد از بدهی‌های استقلال از طریق طلب‌هایی که باشگاه دارد، برداشت کنند. مدیران فدراسیون فوتبال متقاعد شدند و دیگر در بحث نقل‌وانتقالات داخلی مشکلی نداریم.

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال ادامه داد پیگیری‌های ما به این نتیجه رسید که باشگاه استقلال به لحاظ بدهی‌ به بازیکنان خارجی، پرونده‌های زیادی در فیفا دارد. یکی از پرونده‌ها مربوط عادل شیحی بازیکن مراکشی بود. پول این بازیکن پرداخت شد، اما به علت تحریم‌ها بدهی این بازیکن سر موعد مقرر پرداخت نشد و با تأخیر این کار صورت گرفت. فیفا هم به همین منظور استقلال را از نقل و انتقالات زمستانی محروم کرد.

وی افزود: دوستان در تلاش هستند که این موضوع را حل کنند. اگر مطالبات سایر بازیکنان خارجی به موقع پرداخت شود، استقلال می‌تواند در نقل و انتقالات زمستانی فعالیتش را دوباره آغاز کند. ضمن اینکه وکیل ایتالیایی باشگاه استقلال هم در حال مکاتبات خود با فیفاست تا استقلال دچار این مشکلات نشود.

 

دیدگاه‌ها  
Docii joon
0 #1 Docii joon 1395-11-05 12:42
شماها هیچی بارتئن نیست
جمع کن بینم بابا
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار