افتخاری

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: محرومیت از نقل انتقالات را فیفا در تاریخ 8 دسامبر به ما علام کرد و بابت همین ما برای جذب بازیکن اقدام نکردیم!

 

به گزارش استقلال نیوز، سیدرضا افتخاری درباره محرومیت استقلال از نقل و انتقالات از سوی فیفا اظهار داشت: این بدهی ها مربوط به گذشته باشگاه است و تمام بازیکنانی که برای استقلال بازی کردند و پولشان را کامل نگرفته اند. 5 بازیکن خارجی بوده اند که طلبشان را نگرفتند و 4 نفر از آنها هنوز پرونده شان در فیفا باز است. آن اولتیماتومی که به ما دادند و ما را از جذب بازیکن در نیم فصل منع کردند، مربوط به بازیکن آلمانی – مراکشی یعنی عادل شیحی بوده است. 47 هزار دلار از باشگاه طلب دارد و وقتی نامه ای به ما رسید، ما گفتیم که می توانیم این مبلغ را پرداخت کنیم اما به دلیل تحریم ها به فیفا اعلام کردیم که نمی توانیم آن را به دست بازیکن برسانیم.

مدارک پول ارسالی را به فیفا دادیم

وی افزود: بعد از آن فیفا نامه ای به ما فرستاد و گفتند که شماره حساب وکیل این بازیکن را می دهیم و به آن واریز کنید. بازهم ما گفتیم که نمی توانیم به حساب های خارجی واریز کنیم اما در نهایت از طریق یک صرافی این اتفاق رخ داد و ما مدارک واریز پول به حساب وکیل این بازیکن را ارائه کردیم. بازهم فیفا گفت که مدارک خوانا نیست اما همان روز از طریق DHL این مدارک را فرستادیم و به دستشان هم رسید.

بهانه ای دست فیفا نیست

مدیرعامل استقلال تصریح کرد: وقتی این بحث محرومیت پیش آمد، ما پیگیر شدیم که لغوش کنیم اما پاسخی ندادند. این موضوع تقریبا 8 دسامبر بود که به ما اعلام شد. نهایتا دیروز نامه ای را ارسال کردیم که به همان دلیلی که شما نتوانستید مطالبات ما را بابت جام جهانی مبلغی نزدیک به 380 هزار دلار را بدهید، ما هم نتوانستیم پول عادل شیحی را بدهیم. در نهایت البته گفتیم که این پول پرداخت شد. ما درخواست کردیم که این حکم لغو شود و ما بتوانیم مجوز بازی بازیکنان جدید را بگیریم. ما یک وکیل ایتالیایی نیز داریم که حضورا پیگیری این موضوع را انجام می دهد. من فکر می کنم با توجه به انجام واریزی بهانه ای دست فیفا نباشد. از کانال های مختلف پیگیری می کنیم که مشکلی نباشیم.

تحریم ها هنوز کامل برداشته نشده است

افتخاری در خصوص اینکه مگر تحریم برداشته نشده، گفت: در برخی از موارد توافق شده و حساب ها باز شده اما به طور کلی برداشته نشده و محدودیت وجود دارد. حتی ما حاضر شدیم این پول را به سفارت آلمان در تهران تحویل دهیم اما آنها نپذیرفتند.

تیموریان و جپاروف قرارداد دارند

وی درباره وضعیت تیموریان و جپاروف بیان داشت: تا ما این محرومیت را برنداریم، نمی توانند بازی کنند. البته تیموریان و جپاروف آزاد بودند و با ما قرارداد دارند، پس مشکلی برای استفاده از آنها بعد از رفع محرومیت نداریم. باید تلاش کنیم مشکل حل شود تا در ارنج تیم قرار بگیرند. آنها تمرینات خود را انجام می دهیم و تمام تمرکزمان را روی این موضوع گذاشتیم.

فیفا به فدراسیون هم پول نمی دهد

مدیرعامل استقلال درباره اینکه فیفا باید به فدراسیون پول بدهد، گفت: فرقی نمی کند، فیفا به فدراسیون هم پول بدهد، آنها باید پول ما را بدهند. البته به فدراسیون هم پول ندادند و سوال کنید که چقدر طلبکار هستند. ما انتقال را انجام دادیم و بقیه مسائل را نمی دانم.

به شهباززاده گفتم فعلا برنگرد

وی در خصوص وضعیت شهباززاده برای بازگشت به استقلال افزود: شهباززاده 2 هفته قبل که ایران آمده بود، ملاقاتی را با من داشت. قرار شد که او برود و صبح دیروز برگه رضایت نامه اش را بگیرد اما با او تماس گرفتم و گفتم که فعلا دست نگه دار تا مشکل حل شود. به هر حال گفتم اینطور نشود که قراردادش را فسخ کند و با استقلال هم نتواند قرارداد ببندد.

سجاد به تیم دیگری نمی رود

افتخاری درباره اینکه گفته می شود شهباززاده از تیم های دیگر نیز پیشنهاد دارد، گفت: فکر نمی کنم به تیم دیگری فکر کند وگرنه با ما مذاکره نمی کرد.

مجیدی در لیست مازاد بود

وی درباره فسخ قرارداد مجیدی افزود: مجیدی با توجه به اینکه منصوریان او را در لیست خروجی گذاشته بود، قراردادش را فسخ کرد تا به تیم دیگری برود.

منصوریان به باقری اجازه جدایی نداد

مدیرعامل استقلال درباره تکلیف باقری گفت: فرشید باقری آمده بود رضایت نامه اش را بگیرد اما منصوریان به خاطر اینکه شاید نتواند به خاطر این مشکل از تیموریان استفاده کند، به باقری اجازه جدایی نداده است.

امیدوارم 2 بازیکن به بازی السد برسند

وی در خصوص بازی با السد گفت: دقیقا این 2 بازیکنی آوردیم را برای همان مسابقه پیش بینی کردیم. بازی با السد قطر برای ما سنگین است و امیدوارم بتوانیم از این 2 بازیکن استفاده کنیم و برنده بازی باشیم.

در فوتسال فعالیتی ندارم

افتخاری درباره وضعیت فوتسال افزود: فوتسال را دیگر تحویل دادیم. مواقعی اگر کفاشیان کمک بخواهد، به او مشورت می دهم اما به صورت رسمی فعالیتی ندارم.

 

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-11-06 11:56
چی بگیم والا
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار