نصرالله عبدالهی

سرپرست استقلال گفت: فرشید باقری وقتی وارد زمین میشد پایش میلرزید او باید بماند و بجنگد.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبدالهی در گفت و گو با کاپ درباره اتفاق اخیر و محرومیت باشگاه استقلال از خرید بازیکن اظهار داشت: باشگاه از چند جناح دنبال کار است و امروز هم رایزنی هایی انجام شد و چند گروه به دنبال حل مشکل ایجاد شده هستند. شخصا خیلی خوشبین هستم که این ماجرا حل شود.

وی درباره آینده جپاروف گفت: با این بازیکن صحبت های لازم را انجام داده ایم و همه امیدواریم مشکل تیم حل شود و جپاروف و آندو مشکلی برای همراهی تیم نداشته باشند.

سرپرست تیم استقلال درباره روزبه چشمی اظهار داشت: بحث روزبه کمی متفاوت است چون ما روی او برای چند وقت آینده نظر داریم و هنوز به شرایط بازی کردن نرسیده است اما آندو و جپاروف را برای همین دیدارهای پیش رو لازم داریم.

عبداللهی درباره انتقادات اخیر از باشگاه استقلال به دلیل محرومیت از خرید بازیکن گفت: همیشه ای عده ای منتظر هستند تا حمله کنند. آن زمان که این مشکل نبود حمله می شد، حالا که بهانه هم دارند.

وی درباره آخرین وضعیت فرشید باقری گفت: با او صحبت شده و کادر فنی هم به او نیاز دارند. از اول هم او در لیست خروجی نبود و خودش می خواست برود. فرشید بازیکن خوبی است اما در دو مقطع شرایط خوب خودش را از دست داد و به گفته خودش وقتی به زمین می رفت پایش می لرزید  اما حالا قرار است بماند و حق خودش را بگیرد.

عبداللهی در پایان گفت: ما تا اواسط هفته آینده زمان داریم تا لیست مان را برای آسیا بفرستیم و ان شالله مشکل اخیر هم تا آن زمان حل شود و هواداران مان از نگرانی بیرون بیایند.

 

دیدگاه‌ها  
Ali
0 #1 Ali 1395-11-06 23:52
فرشید باقری دیگه روحیه بازی کردن با پیراهن استقلال رو نداره.نگه داشتنش فقط بخاطر این محرومیت اخیرباشگاه از خرید زمستانی هست
نقل قول کردن
Docii joon
0 #2 Docii joon 1395-11-07 15:50
خوش خیال باش عمو نصی
ساعت 9 شب هم بخواب تا قاطر چرند بگه توو برنامه ش علیه ما تا شما به جا جواب دادن بهش خر و پف کنی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار