منصوریان

سرمربی استقلال در پیامی از همه هواداران این تیم خواست تا در دیدارهای حساس بهمن ماه از استقلال تیم حمایت کنند و آنها را تنها نگذارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در آستانه دیدار استقلال با پیکان به هواداران این تیم پیامی ارسال کرد و از آنها خواست در این شرایط سخت از تیم‌شان حمایت کنند.

متن پیام سرمربی استقلال برای هواداران این تیم به شرح زیر است: «از هواداران عزیز استقلال می‌خواهم در ماه سخت بهمن مثل همیشه یار و یاور و یار دوازدهم ما در روز جمعه باشند و تمام تمرکز خود را برای حمایت از تیم محبوب خود بگذارند و در مسائل حاشیه‌ای که این روزها مطرح می‌شود، توجهی نکنند.

مهمترین مسئله قبل از هر چیز سربلندی نام و پرچم استقلال است و آرزوی ما نیز خوشحالی هواداران. ما سنگ بنای استقلال را با ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوانان جویای نام گذاشته‌ایم و نگذارید کسی با انرژی منفی استقلال را از مسیر اصلی خود خارج کند.

وعده ما روز جمعه ساعت 16:45 ورزشگاه آزادی. چشم بازیکنان ما به روی سکوها و شما هواداران است و از شما می‌خواهم تا پایان بازی دست از حمایت از تیم محبوب خود برندارید.

 

دیدگاه‌ها  
Docii joon
0 #1 Docii joon 1395-11-07 15:52
از افتخاری هویچ حمایت کنیم؟؟ :-x :-x

زکی :D :D :D
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار