علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی با ماشین سازی گفت: امیدوارم ادله باشگاه و فدراسیون را کمیته انضباطی فیفا بپذیرد و رای حداقل تعلیق شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی مقابل ماشین سازی اظهار داشت: به تیم مان خسته نباشید اساسی می گویم. جلوتر از تاکتیک تیمی، تاکتیک همدلی درتیم ما موج می زند. در یک روز سخت و سرد توانستیم با همت بچه ها علی الخصوص بزرگ ترهای تیم به برتری برسیم. این برد را به هواداران استقلال که صبوری کردند تقدیم می کنم.

وی ادامه داد: لطف و عنایت خداوند بود که با تیم باتجربه و جوانان مسیر سخت را طی می کنیم. می شد این بازی ساعت 14:30 برگزار شود چون از این ساعت تا 17 برف نبود. فکر می کنم باید شرایط جوی شهرها را در نظر بگیریم. از همه سخت تر برای تیم داوری بود. در مجموع بازی خوبی بود. صمیمانه امیدوارم ماشین سازی، قطب دوم فوتبال تبریز به جایگاه خوبی برسد. ماشین سازی با کادر فنی که دارد می تواند در لیگ برتر بماند. برای مردم تبریزبهترین ها را آرزو می کنم. از هواداری که در این هوای سرد آمد تشکر می کنم. با این وجود از نظر من بازی می توانست از ساعت 2 تا 4 برگزار شود. سرمای شدیدی در تبریز وجود داشت.

سرمربی استقلال ادامه داد: یک بازی سخت و سنگین روز 19 بهمن با السد داریم. باید حرفه ای فکر کنیم. آنجا دیگر آبی نیستیم و رنگ آبی مان باید پشت پرچم کشورمان پنهان شود. شرایط سختی را در هفته گذشته و هفته قبلش داشتیم. خیلی سخت است که سه بازیکن خوب داشته باشیم اما نتوانیم از آنها بهره ببریم. منکر بازی نفرات جوان مان نیستم اما نمی شود چشم مان را روی بازیکنان باتجربه ببندیم. روزبه چشمی مثل شمع دارد آب می شود. او باید در این شرایط می ماند و به ما کمک می کرد. هوادار باید بداند که اگر ناراحتی شان 1000 است ناراحتی ما 10000 است. امیدوارم ادله باشگاه و فدراسیون را کمیته انضباطی فیفا بپذیرد. رای شکسته نشود و حداقل تعلیق شود. ما نوزدهم باید باتیم ژاوی بازی کنیم. اگر ان شالله شرایطی فراهم شود که بازیکن آزاد بگیریم که هیچ در غیر این صورت این جوانان باید نماینده شایسته ای باشند. قبل از دربی به بازی السد فکر می کنیم. از همین لحظه بازی ماشین سازی برای ما تمام شد.

وی افزود: بهمن سختی داریم اما پس از بهمن، اسفند سخت تری در پیش است. پس از پرسپولیس با ذوب آهن بازی داریم که تیم باشخصیتی است. تیم جوان و خوبی داریم. به قول امید ابراهیمی، استقلال به معدن طلا رسیده است. امیدوارم این معدن طلا در کنار جواهری مثل خودش دوره خوبی را سپری کنند. فکر می کنم باید پلکان و پلکان پیش برویم و رویاپردازی نکنیم. خوب بودن این تیم آینده فوتبال ایران را تضمین می کند.

وی درباره وضعیت جابر انصاری گفت: من دیروز با جابر صحبت کردم. او نماینده تبریز در تیم ماست. مگویان هم همین است. او در تمرین آسیب دید. مگویان هم همین طور. به هیچ عنوان جابر را از دست نمی دهیم. او را آسان به دست نیاوردیم که آسان از دست بدهیم. هر مشکلی هست سعی می کنیم در خانه حل کنیم. عمده مشکل ما مالی است. اسپانسرها باید این روزها بیشتر حمایت کنند. جابر انصاری برای ماست و به هیچ تیمی نمی دهیم.

**** ****

همچنین سرمربی استقلال در میکسدزون ورزشگاه یادگار امام تبریز در مواجهه با خبرنگاران گفت: ای کاش این بازی در ساعت 2بعداظهر برگزار می شد آن موقع برف هم نباریده بود ولی بچه هایم در این زمین جانانه و مالکانه بازی کردند. برای چندمین بار این برد را از ته قلب به هواداران تقدیم می کنیم. امروز روز تولد مهدی رحمتی بود و کاپیتان تیم ما از بازیکنان قول گرفته بود تا ببریم وبچه ها هم قسم شده بودند. 

وی درباره کنار گذاشتن امین حاج محمدی از جمع آبی پوشان خاطرنشان کرد: من امین حاج محمدی را دوست دارم او بازیکن من بوده است. امین احساس گله دارد از ما. او گفته بود علت بیرون نشستن من فنی است. امین 6 سال در تیم امید و نفت شاگرد من بود اما بستر برای وی فراهم نبود. شاید باید بیشتر درکش می کردیم. 

منصوریان درباره پوشاک خود در این بازی گفت: امروز سه کت و لباس زیادی پوشیده بودم تا سردم نشود اما باز هم بسیار اذیت شدم. هوا خیلی سرد بود.

وی درباره اینکه بازیکنان استقلال با دوربین ها صحبت نمی کنند بیان داشت: من خودم دوست دارم همیشه از میکسدزون رد شوم. ما هم دوست داریم بازیکنان مان صحبت کنند. اما نمی دانم دستور می دهند که با دوربین ها صحبت نکنیم. این هفته قبل از بازی با السد با اسپانسر صحبت می کنیم و باشگاه باید خط مشی خود را مشخص کند. 

 

دیدگاه‌ها  
saha
0 #1 saha 1395-11-13 19:56
انشالله بااین جوونا تاریخ ساز بشیم هم السد رو ببریم هم دربی رو ....به امید موفقیت تاج و تاجی
نقل قول کردن
سعید باقری
-1 #2 سعید باقری 1395-11-13 19:59
داش علی تیم سر پا کردی لطفا دیگه دنبال حاشیه نباش و تمرکز کن دو بازی سخت داریم و سربلندمون کن
نقل قول کردن
سعید باقری
+1 #3 سعید باقری 1395-11-13 19:59
به نقل از saha:
انشالله بااین جوونا تاریخ ساز بشیم هم السد رو ببریم هم دربی رو ....به امید موفقیت تاج و تاجی

ان شالله
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار