معینی

عضو هیات مدیره استقلال بازهم پس از پیروزی استقلال دست از حاشیه سازی های همیشگی خود برنداشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود معینی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به موفقیت‌‌های استقلال در بازی‌های اخیر اظهار داشت: برخی‌ها بیرون از مجموعه، دشمنان واقعی استقلال هستند. اینها از طرف اشخاصی اجیر شده‌اند که مثلث هیئت مدیره، کادر فنی - بازیکنان و هواداران را بهم بزنند. راه‌هایی که اینها انتخاب کرده‌اند، ناجوانمردانه است. در شرایطی که تصادف کردم و در منزل بستری بودم، بالای 40،50 پیامک‌های بسیار زننده و رکیک از سوی هواداران دریافت کردم. برای آدم‌هایی که اینها را اجیر می‌کنند، متأسفم.

وی افزود: نمی‌دانم استقلال چه چیزی دارد که می‌خواهند بین اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی و بازیکنان تفرقه بیندازند و خودشان را به عنوان هوادار واقعی استقلال جلوه دهند. هدف‌شان چیزی جز رسیدن به باشگاه نیست و امیدوارم خدا از آنها نگذرد. ما هم مثل دیگر اعضای هیئت مدیره و مدیران قبلی خواهیم رفت، اما خدای سزای اینها را خواهد داد که به من ناسزا گفتند و مرا عامل ناکامی استقلال معرفی کردند.

«سه هفته است بازی‌ها را می‌بریم و هیچ مشکلی نداریم». عضو هیئت مدیره استقلال با بیان این جمله خاطرنشان کرد: عواملی که به آنها اشاره کردم، کسانی هستند که از سوی سودجوها اجیر شده‌اند تا ما را زیر دین و قرض ببرند. آنها زمین و زمان را به هم می‌دوزند که دوباره به باشگاه برگردند و مسئولیت بگیرند. الان که این حرف‌ها را می‌زنم، شرایط خوبی ندارم. من تا پای مرگ رفتم، اما به جای اینکه از کسی که ستاره قهرمانی استقلال در آسیا را گرفته دلجویی کنند، هر چیزی دلشان خواست، گفتند.

معینی با اشاره به برتری سه بر صفر استقلال مقابل ماشین‌سازی تبریز به تسنیم گفت: بازیکنان جوان ما نشان دادند که جایگاه استقلال در بالای جدول است. هفته آینده جلسه هیئت مدیره استقلال تشکیل خواهد شد تا تیم را آماده دیدار با السد قطر و پرسپولیس کنیم. بعد از بازی دو پیامک به من رسید که گفتند آقای معینی، ما را ببخشید که آن حرف‌ها را زدیم و این برد را به شما تبریک می‌گوییم. بازیکنان جوان به خودباوری رسیده که می‌توانند به بازیکن بزرگ تبدیل شوند. در استقلال شاهد بودید که مهدی رحمتی پس از سه هفته نیمکت‌نشینی با روی خوش به ترکیب برگشت. علیرضا منصوریان هم با بازیکنانی که تعویض می‌شوند برخورد خوبی دارد. اینها همان چیزهایی است که باشگاه به دنبال آن بود. 

وی ادامه داد: بازی در هر دو نیمه دست استقلال بود و خودش را به حریف تحمیل کرد. روش خوبی که استقلال به کار برد، کنترل توپ و پاس‌های دقیقی بود که بازیکنان به همدیگر می‌دادند. خط هافبک ما پرتوان ظاهر شد و مثلث خسرو حیدری، امید ابراهیمی و وریا غفوری وسط زمین بازی را کنترل کرده و بیشتر توپ‌هایی که به خط حمله ما می‌رسید از طریق این سه بازیکن بود. شرایط زمین و آب و هوایی اجازه بازی زیبا و روان را نمی‌داد، اما تیمی که باتجربه بود کار را تمام کرد. این برد را به همه کادر فنی، بازیکنان و اعضای تیم و هواداران تبریک می‌گویم. امیدوارم با آمادگی بیشتر به استقبال بازی با السد و پرسپولیس برویم.

عضو هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: از اول هم به استقلال امیدوار بودیم. اتفاقی که برای استقلال این فصل افتاد، نیم فصل اول سال گذشته برای پرسپولیس رخ داد. آنها تحمل کردند و هواداران‌شان تیم را مورد حمایت قرار دادند تا اینکه تیم شکل گرفت و با مربی باتجربه خود تبدیل به تیم قوی شد.

معینی با اشاره به محرومیت استقلال از نقل و انتقالات گفت: ما هیچ گناهی نداریم و بازیکنانی که شکایت کرده‌اند، برای دوره‌های قبلی است. چرا سرمربی فصل گذشته ما بازیکن خارجی می‌گیرد، اما بازی‌اش نمی‌دهد؟ هلمکه و پروپیچ برای استقلال بازی نکرده‌اند. یک دروازه‌بان استرالیایی به استقلال آمد و گفت که به اینجا آمدم دروازه‌بانی یاد بگیرم. او رفت و از استقلال هم شکایت کرد. هلمکه پنج دقیقه هم برای استقلال بازی نکرد و 450 هزار دلار قراردادش بود. آیا مقصر ما هستیم؟ خیلی حرف‌ها دارم، ولی به موقع خواهم زد. اجازه دهید این دو بازی تمام شود تا مردم بفهمند داستان چیست که برخی‌ها سرشان را زیر برف کرده‌اند.

وی گفت: رابسون را نمی‌بینید چقدر خوب بازی می‌کند؟ چقدر منصوریان او را به کار گرفته است؟ متأسفانه یکسری لات و بی سرو پا می‌خواهند بین مثلثی که اشاره کردم، اختلاف ایجاد کنند. خدای هم جای حق نشسته و استقلال هم نتیجه گرفت تا وحشت در دل آنها و حریفان بیفتد.

دیدگاه‌ها  
cristiano7
+1 #1 cristiano7 1395-11-13 21:44
لعنت به تو معینی
نقل قول کردن
امیر یوسفی
+1 #2 امیر یوسفی 1395-11-13 21:59
اقای معینی ممنون میشم سکوت کنید حوصله تویکی روندارم
نقل قول کردن
بی غم
0 #3 بی غم 1395-11-14 00:20
این یارو انگار با میخ چسبوندنش به صندلی هیات مدیره و به هیچ شکل هم قرار نیست بره :-x
نقل قول کردن
فرشيد
0 #4 فرشيد 1395-11-14 13:52
درسته خريدها ماله دورهاي قبله شكايتهاي شده تو فيفا مربوط به الانه كه بايد مديريت باشگاه مديريت بلد باشه تا جمش كنه وقتي نه مديريت داريدو نه مدير هستيد چرا نميريد تيم ارامش داشته باشه اين پيروزيا تو مسابقات فقط بخاطر عرضه بچههاي باغيرته تيمه خودتونو به اون با غيرتا نچسبونيد جنازه استقلال خودش جزوه بالانشيناست
به اميد روزيكه تو استقلال بي لياقتي نبينيم
نقل قول کردن
mahdi
+1 #5 mahdi 1395-11-16 15:18
دوستان استقلالي
سلام
معيني يكي از اسطوره هاي تيم تان است چرا بهش توهين ميكنيد. هر ادمي ممكن است اشتباه كند
همينطور اقاي معيني وليكن با اين ادبيات با ايشان صحبت كردن خوب نيست.
شما همانهايي هستيد كه يك روز تو ازادي مرحوم ناصر خان حجازي را هم فحش ميداديد و امروز
او را اسطوره ميپنداريد. تو رو خدا قدر اين پيشكسوت ها را بدانيد. كساني مثل مرحوم حجازي - روشن - پروين- علي جباري - مرحوم پورحيدري و غيره مورد احترام هر دو تيم استقلال و پرسپوليس بايد باشند.

با احترام
پرسپوليسي قديمي
نقل قول کردن
Docii joon
0 #6 Docii joon 1395-11-16 21:01
به نقل از mahdi:
دوستان استقلالي
سلام
معيني يكي از اسطوره هاي تيم تان است چرا بهش توهين ميكنيد. هر ادمي ممكن است اشتباه كند
همينطور اقاي معيني وليكن با اين ادبيات با ايشان صحبت كردن خوب نيست.
شما همانهايي هستيد كه يك روز تو ازادي مرحوم ناصر خان حجازي را هم فحش ميداديد و امروز
او را اسطوره ميپنداريد. تو رو خدا قدر اين پيشكسوت ها را بدانيد. كساني مثل مرحوم حجازي - روشن - پروين- علي جباري - مرحوم پورحيدري و غيره مورد احترام هر دو تيم استقلال و پرسپوليس بايد باشند.

با احترام
پرسپوليسي قديمي


جمع کن حاجی.. شهر که آشوب بشه قورباغه هم هفت تیر کش میشه همینجاست.. برو علی کریمی تو بگیر که همه خانواده ش رو جلو چشماش آوردین..
این مردک یه لنگیِپمربی لنگ جلو محمدان بنگلادش هم بوده :D :lol: :D :lol:
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار