مهدی پاشازاده

کاپیتان پیشین تیم استقلال گفت: برای حمایت به ورزشگاه می روم و از هواداران و پیشکسوتان می خواهم امشب استقلال را تنها نگذارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی پاشازاده در خصوص دیدار آبی پوشان تهران و السد قطر اظهار داشت: منصوریان باید با همان تفکری که در سه چهار بازی آخر تیمش را روانه میدان کرد این بازی را هم سیاستگزاری کند. استقلال در بازی‌های اخیرش فوق العاده بود و با همین سیستم می‌تواند تیم با تجربه السد را هم شکست دهد.

وی افزود: شاید خیلی‌ها بگویند السد با ماشین سازی تفاوت دارد. من هم این حرف را قبول دارم. اما آیا این تیم الان به جز این بازیکنان جوان گزینه دیگری برای به میدان فرستادن دارد، پس باید منصوریان با همین داشته‌ها و با اعتماد به نفس به مصاف تیم السد برود. تمرکز و آرامش در این بازی بسیار مهم است. هوادارن در این بازی نقش مهمی دارند چرا که می‌توانند به حفظ آرامش تیم خودشان و بر هم خوردن آرامش و تمرکز تیم حریف تاثیرگذار باشند.

مدافع پیشین آبی پوشان گفت: خیلی مهم است که تیم در این بازی گل اول را نخورد. آوراژ سنی تیم بسیار پایین است و در صورت گل خوردن ممکن است شاکله تیم از هم بپاشد. البته حتی اگر گل هم بخوریم باز هم باید کار از دست تیم در نرود و آرامش بر هم نخورد. 

پاشازاده خاطرنشان ساخت: ژاوی اصلی ترین عنصر تیم قطری است و مهار این بازیکن بسیار مهم است. نمی‌دانم یک بازیکن خاص مامور مهار او می‌باشد یا به صورت منطقه‌ای این کار به بازیکنان مختلف واگذار می شود. اما در هر صورت باید فرصت تفکر و فضای کار با توپ را از او گرفت. مهار این بازیکن تا حدود زیادی موتور تیم السد را خاموش می‌کند.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: سهم من از این بازی برای حمایت از تیم خودم این است که به ورزشگاه بروم و تیمم را از نزدیک همراهی و حمایت کنم. این کار را خواهم کرد و از سایر پیشکسوتان استقلال هم می‌خواهم اگر امکانش را دارند برای حمایت از تیم خودشان به ورزشگاه آزادی بیایند.

پاشازاده در خاتمه گفت: تاکید می‌کنم که این السد بردنی است و نباید بگذاریم این فرصت خوب از دست مان برود.

 

مهر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار