افتخاری

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: کسانی که علیه من شعار دادند در مقابل هواداران استقلال هیچ هستند!

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا افتخاری پس از پیروزی مقابل السد اظهار داشت: تیم قدرتمندی جلو استقلال بود و شاهد بازی سنگینی بودیم همانطور که دیدید بیشتر بازی در اختیار بچه های ما بود. تحقیق کردم و فهمیدم که گل اول ما هم درست بود.

وی افزود: موقعیت های ما از السد خیلی بیشتر بود و بدشانسی هم آوردیم. با این حال تجربه بسیار خوبی بود. نباید از این تیم بیشتر از این انتظار داشته باشیم. بچه های ما از حیثت فوتبال ایران دفاع کردند و به هواداران استقلال تبریک می گویم همچنین به بازیکنان تبریک می گویم و امیدوارم تیم مان وضعیت بهتری پیداکند.

مدیرعامل استقلال درباره شعارهایی که علیه او سر داده شد خاطرنشان کرد:آن چند نفری که علیه من شعار دادند در برابر این چند هزار نفر که به ورزشگاه آمدند چیزی نبودند باید به کادر فنی فرصت دهیم نباید انتظار معجزه داشته باشیم. استقلال پوست انداخته است و بازیکنان  جدیدی آورده است. طبیعی است که زمان می برد تا تیم درست شود انشاالله همه چیز درست می شود. روزبه روز استقلال بهتر می شود.اگر کارشناسان تحلیل کنند متوجه این موضوع می شوند. 

افتخاری در پایان درباره غیبت های استیو جونز گفت: من در جریان عدم حضور ایشان هستم. جونز با موافقت منصوریان رفته و با نظر او برمی گردد. مطالباتش را گرفته است ولی مبلغ اضافی نگرفته است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار