فریرا

سرمربی السد در نشست خبری پس از بازی گفت: هواداران استقلال با جوی سنگین که برای ما درست کردند باعث پیروزی تیم محبوب خود شدند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، اسوالدو فریرا در پایان دیدار تیم های استقلال و السد اظهار داشت: در وهله اول به استقلال و فوتبال ایران تبریک می گویم. این دیداری سخت برای ما و استقلال بود. در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم و موقعیت های بهتری برای گلزنی داشتیم.

وی افزود: در طول 120 دقیقه استقلال شانس مسلمی برای گلزنی نداشت اما ما می توانستیم به گل برسیم. مثل ضربه کاشته ای که ژاوی در نیمه اول زد. این بازی هیجان زیادی داشت اما کیفیت بالایی نداشت. ما خاطرات خوشی از پنالتی ها نداریم زیرا سال قبل هم در پنالتی ها حذف شدیم.

سرمربی السد درباره برگزاری تک بازی در این مرحله اذعان داشت:این خیلی ناجوانمردانه است که یک بازی در این مرحله برگزار شود. آن هم در خارج خانه. همه چیز از اتمسفر ورزشگاه و هواداران به سود استقلال بود و چنین جوی که هواداران استتقلال ایجاد کردند برای ما نرمال نیست. 

ژسوالدو تصریح کرد: من موقعی که ناراحت هستم نمی توانم خوب صحبت کنم. برای باشگاه ما رسیدن به جام باشگاههای آسیا بسیار مهم بود اما به آن نرسیدیم.

سرمربی السد بیان داشت: وقتی من درباره کیفیت بازی صحبت می کنم منظورم این نیست که بازی بد بوده است. وقتی بخواهیم بازی خوبی را ببینیم باید در آن بازی استارت هم باشد. در طول بازی استقلال توپهای بلند زیادی می انداخت ولی ممکن است در بازیهای دیگر شرایط این تیم دگرگون شود. برای ما این مهم بود که بازیکنان ما از 100 درصد توانایی خود بهره ببرند. ما هم می توانستیم لایق برد باشیم اما متاسفانه نشد و باز هم به استقلال تبریک می گویم.

فریرا درباره تیم داوری مسابقه و گل صحیح استقلال که آفساید اعلام شد، گفت: اگر بخواهیم راجع به آفساید صحبت کنیم ما هم می توانیم درباره پنالتی دقیقه 86 خودمان بگوییم. به نظرم داور به خوبی بازی را کنترل کرد. اما در بعضی جاها که بازی به خشونت می کشید می توانست با دادن کارت زرد کار را کنترل کند. ولی در مجموع عملکرد داور رضایتبخش بود.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار