منصوریان

سرمربی استقلال گفت: برای تیم پرسپولیس کری نمی خوانیم و سعی میکنیم حرفمان را در زمین مسابقه بزنیم.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان درباره برگزاری ضیافت مشترک استقلال و پرسپولیس اظهار داشت:دربی برای هر دو تیم مهم است.اطمینان دارم بازی قشنگی از آب در می آید.پرسپولیس و استقلال به فرم خوبی رسیده اند.

وی ادامه داد:ما با پرسپولیس در بحث اسپانسر مشترک المنافع هستیم.پس از 15 سال استقلال و پرسپولیس به شرایط خوبی در بحث اسپانسرینگ رسیده اند.امیدوارم در آسیا هم ما را تنها نگذارند.این پتانسیل هست که از بین 4 نماینده ایران در آسیا یکی از تیم ها فینالیست شوند.

 منصوریان افزود:بازی با السد 120 دقیقه ای شد و خیلی نفس گیر بود.دیروز ما به ساق پایمان فکر نکردیم و فقط به فوتبال ایران می اندیشیدیم.اصلا هم به بازی پرسپولیس فکر نمی کردیم.ماه اسفند و فروردین و اردیبهشت ماههای فوتبالی کشور هستند.

وی درباره بازی های خوب استقلال گفت:کم کم به بلوغ تاکتیکی رسیده ایم.امیدوارم دربی برای ما نقطه عطفی باشد.

منصوریان درباره نتیجه دربی اظهار داشت:این بازی قابل پیش بینی نیست.برای پرسپولیس هم کری نمی خوانیم و فقط در داخل مستطیل سبز حرف می زنیم.

دیدگاه‌ها  
داریوش
0 #1 داریوش 1395-11-21 01:31
سلام واقعا اصل مطلب همینه ما یاد گرفتیم جای اینکه عمل کنیم بیشتر حرف بزنیم فوتبال باید تو زمین بازی کرد نه تو نشریات وسایتهای ورزشی.این میگه من خواب دیدم اون میگه من سه تا گل کنار گذاشتم اون یکی میگه بهم الهام شده گل میزنم.اخرشم میبینی مساوی تموم شد رفت پی کارش .اخر این همه وعده الکی یه مشت هوادار عصبی که تا چند روز اعصاب هیچ کس نداریم واقعا بهترین حرف اقای منصوریان زده از طرف همه هوادارهای مودب دو باشگاه تشکر میکنم از این اقا
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار