رضا افتخاری

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: بازی دادن جوانان نتیجه داد امیدوارم روند رو به رشد تیم ادامه دار باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: بازی دیروز عالی بود و بازیکنان تیم پر مهره السد را شکست دادند و اینجا جا دارد از هواداران و حتی پیشکسوتان پرسپولیس و همه تشکر می‌کنم که باعث شدند با همدلی تیم استقلال برنده بازی شود.

وی افزود: ایران ما از ساعت 7 تا 10 شب نیمه تعطیل بود و الحمدلله بازی با نتیجه خوب تمام شد و امیدواریم تیم جوان استقلال این روند را ادامه دهد.

رضا افتخاری در مورد اعتراض هواداران در بازی‌های گذشته گفت: این سری کارها خط‌ دهی شده است و باشگاه مجمع دارد و نمی‌شود همه چیز را برای هواداران تشریح کرد. مطمئن باشید اگر یکی از آنها یک صبح تا ظهر در باشگاه باشد به دلیل فشاری که روی ما است دوام نمی‌آورد.ما با تمام تجربه ای که داریم سعی می کنیم کار را با تمام کارشکنی‌ها ادامه دهیم.

مدیر عامل باشگاه استقلال در مورد نتایج اخیر اظهار داشت:ببینید واقعیت ماجرا این است که من از ابتدا هم به منصوریان گفتم روی جوان‌ها سرمایه ‌گذاری کند و دیدید که بازی دادن به جوان ها نتیجه بهتری داد و اگر هواداران صبور باشند همه چیز بهتر از این خواهد شد.

وی در مورد نتیجه دربی گفت: اهل کر‌ی‌خوانی نیستم هر دو تیم در بازی‌های اخیر نتایج خوبی گرفته‌اند و نمی توان گفت چه کسی برنده می‌شود چون نتیجه دربی در زمین رقم می‌خورد.

 

فارس

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار