علیرضا اکبرپور

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مقابل السد نمایش خوبی داشت امیدوارم این نمایش خوب در بازی با پرسپولیس تکرار شود.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا اکبرپور در مورد شرایط استقلال بعد از شکست دادن السد گفت: استقلال مقابل این تیم قطری یک بازی خوب و منطقی انجام داد، ولی بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد. فکر می‌کنم تیم منصوریان برای این بازی چند مشکل دارد، آنها 120 دقیقه مقابل السد بازی کرده‌اند و از لحاظ بدنی تحلیل رفته‌اند. باید دید استقلال چگونه ریکاوری خواهد کرد. مشکل دیگر این تیم مصدومیت وریا غفوری است که در دیدار با السد آسیب دید.

وی ادامه داد: استقلال مقابل السد نمایش خوبی داشت و امیدوارم چنین نمایشی را مقابل پرسپولیس تکرار کند. استقلال نباید به مهاجمان پرسپولیس موقعیت گل بدهد، ‌چون آنها می‌توانند نتیجه دربی را عوض کنند. چند روز پیش دربی پیشکسوتان را از پرسپولیس بردیم و امیدوارم استقلال هم روز یکشنبه برنده از زمین خارج شود. امیدوارم استقلال با دو گل برنده دربی شود. در این بازی شانس گل زدن بازیکنان سرعتی مثل کاوه رضایی، کریمی و برزای بسیار زیاد است.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: پرسپولیس بهترین تیم چند سال اخیرش را در اختیار دارد و این موضوع را نمی‌توان کتمان کرد. با این حال شرایط دربی متفاوت است و اتفاقاتی که در زمین مسابقه رخ می‌دهد قابل پیش‌بینی نیست.

 

تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار