علی سامره

مهاجم پیشین استقلال گفت: آبی پوشان برای کسب پیروزی روز سختی خواهند داشت باید دو برابر بازیکنان پرسپولیس تلاش کنند تا به نتیجه دلخواه خود برسند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی سامره در خصوص دیدار استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم خوب و سرحال است و مقتدرانه در بالای جدول قرار گرفته و طبیعی است که استقلال باید روز سختی را مقابل پرسپولیس پیش رو داشته باشد. به نظر من بازیکنان استقلال باید دو برابر پرسپولیسی ها بدوند و تلاش کنند تا بتوانند نتیجه مورد نظرشان را بگیرند.

وی افزود: برانکو تیم کاملی را دور هم جمع کرده و در همه پست‌ها بازیکنان خوب و با کیفیتی دارد که در کنار هم خوب کار کردند و با هم چفت شده‌اند. نتایج این تیم هم نشان می‌دهد یکی از بهترین پرسپولیس‌های چند سال اخیر شکل گرفته و این موضوع کلا کار حریفان پرسپولیس را سخت می‌کند.

مهاجم پیشین آبی‌ها گفت: البته با همه این اوصاف، استقلال هم شانس خوبی برای کسب نتیجه دلخواه در این بازی دارد. به نظر من حتی شانسی بیشتر از پرسپولیس. تا جایی که می‌توانم بگویم استقلال در این دربی بباز نیست. یا این بازی با نتیجه یک - یک مساوی می‌شود و یا این شاگردان منصوریان هستند که با حساب دو بر یک بازی را به سود خود خاتمه می‌دهند.

سامره که یکی از معروف ترین گل های تاریخ دربی را به ثمر رسانده در خصوص سابقه حضور خودش در دربی گفت: در مدتی که در استقلال بازی کردم سابقه حضور در هفت دربی را دارم که در این دربی‌ها تنها یکبار شکست خورده‌ام. دو پیروزی و ۴ مساوی را هم در دربی تجربه کردم و دو گل هم در هفت بازی که انجام دادم به ثمر رسانده‌ام و امیدوارم که در این دربی هم شاهد پیروزی تیمی باشم که پیراهن آن را بر تن داشته‌ام. یعنی استقلال.

 

مهر

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار