حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: مدیران ضعیف باشگاه استقلال لطفا پشت این پیروزی مخفی نشوند چون از نظر هواداران آنها جایی در باشگاه نخواهند داشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن در گفت و گو با کاپ درباره دربی 84 اظهار داشت: اولین بار در این فصل بود که با خیال راحت نشستم و بازی استقلال را تماشا کردم چون می دانستم تیم ما برنده دربی خواهد بود. البته خدا منصوریان را دوست داشت چون تعویض سوم او درست نبود و بعد از اخراج رحمتی اگر زمان باقی مانده بود و ما گلر نداشتیم پرسپولیس به گل می رسید.

وی در ادامه افزود: برانکو تیمش را جا افتاده می دید اما فکر غرور کشنده را نمی کرد و در حقیقت بعد از گل های استقلال این مربی کپ کرد. من دیروز بار دیگر به حرف رایکوف رسیدم که همیشه می گفت تیمی که ترسیده از تیمی که غرور دارد خطرناک تر است.پرسپولیس می گفت ما تمام بازی را برنده ایم و استقلال با جوانانی که داشت کمی ترس داشت اما در نهایت حرف رایکوف درست از کار درآمد و استقلال روی تلاش بازیکنان جوان خود به پیروزی رسید و این پیروزی هم حق شان بود.

بازیکن اسبق تیم ملی ایران گفت: بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی و بعد از باخت هم مغرور بودند و این در چهره آنها دیده می شد. من کار آنها که رفتند و از تماشاگران خود تشکر کردند را می پسندم اما در همان لحظات هم مشخص بود که به رغم شکست خوردن در دربی مغرور هستند.

روشن در ادامه تصریح کرد: استقلال بعد از گل سوم اگر عقب نمی کشید می توانست گل های بیشتری بزند و کمی احتیاط کرد اما روی هم رفته برد با ارزشی بود.

وی افزود: این مدیران ضعیف ترین مدیران تاریخ باشگاه استقلال هستند و نباید پشت این پیروزی ها پنهان شوند. دیروز اگر استقلال نتیجه نمی گرفت کسی با منصوریان کاری نداشت و همه به مدیران باشگاه حمله می کردند چون عملکرد آنها برای هواداران استقلال مشخص شده است.

روشن در پایان درباره درگیری رحمتی و سید جلال حسینی گفت: اتفاقات رخ داده در پایان بازی واقعا زشت بود. بزرگترهای تیم ها دعوا می کردند و جوان تر ها آنها را جدا می کردند. به نظر من هم کار رحمتی زشت بود که می گفت نمی توانم بازی کنم و بعد بلند می شد و هم رفتارهای سید جلال حسینی. البته به نظر من گل دوم پرسپولیس صددرصد خطا بود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار