پرویز مظلومی

سرمربی سابق استقلال پس از برد این تیم در دربی گفت: پرسپولیس پس از خوردن گل اول شوک بزرگی متحمل شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، پرویز مظلومی در رابطه با برتری استقلال در دربی 84 اظهار داشت: بازی خوبی بود و از کیفیت بالایی برخوردار بود. اینکه ایراد می گیرند چرا استقلال دفاعی بازی می کرد، طبیعی است. وقتی تیمی 2 گل پیش می افتد، قطعا باید برای نگه داشتن آنها تلاش کند و استقلال هم همین کار را کرد. مهم بردن دربی بود که این اتفاق رخ داد.

وی افزود: خیلی ها می گفتند که استقلال خیلی جوان است و بی تجربه است اما جوان ها شاهکار کردند. جا دارد به مجموعه استقلال و هواداران تبریک بگویم. این برد خیلی شیرین بود و امیدوارم این پیروزی ها ادامه دار باشد.

سرمربی سابق استقلال تصریح کرد: حساسیت دربی است و استقلال بعد از گل اولی که خورد،شوک بزرگی را متحمل شد. خودشان را پیدا کردند و خیلی زود به بازی برگشتند. واقعا باید به خاطراین موضوع تبریک بگویم. 

مظلومی درباره خالی ماندن سکوهای استقلال گفت: نمی دانم اصل این ماجرا چیست. مگر می شود چند روز قبل از این بازی 100 هزار نفر برای دیدار با السد قطر می آیند اما در دربی جایگاه استقلال هم پر نمی شود؟ یعنی 50 هزار نفر هم برای استقلال در دربی به استادیوم نمی آمدند. این موضوع باید بررسی شود. ببینیم که این بلیت ها را چه کسی می گیرد اما قطعا مشکلاتی در این سیستم هست.

وی درباره درگیری های پایان دربی بیان داشت: کاش این درگیری ها رخ نمی داد اما بزرگنمایی هم شد. حساسیت ها  باعث این اتفاق شد و جا دارد که بزرگترهای 2 تیم خودشان را کنترل کنند. هواداران خیلی رفتار خوبی داشتند و این اتفاقات باید در زمین هم رخ می داد. 

سرمربی سابق استقلال در واکنش به اینکه برخی نگران بودند این تیم مثل چند سال قبل و در زمان او 3 گل بخورد و بازی را واگذار کند، گفت: هر بازی شرایط خودش را دارد. اینطور نیست که آن اتفاق بخواهد تکرارشود. من شب گذشته هم با منصوریان صحبت کردم و به او تبریک گفتم. اگر وقت کنم، حتما یک روز به تمرین استقلال می روم.

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار