بهتاش فریبا

مدیر فنی تیم استقلال گفت: در بازی دیروز فغانی قضاوت خوبی نداشت و گل تیم پرسپولیس صد در صد خطا بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت و گو با کاپ درباره دربی روز گذشته اظهار داشت: بازی آنقدر جذاب و خوب بود که تماشاگران هر دو تیم راضی ورزشگاه را ترک کردند و حتی تماشاگران پرسپولیس که از باخت تیم شان ناراحت بودند از کیفیت مسابقه رضایت داشتند..

وی در ادامه گفت: دیروز یاد دربی های زمان بازیگری خودمان افتادم که دو تیم می آمدند تا در 20 دقیقه اول تیم حریف را بکشند. پرسپولیس آنگونه شروع کرد و گل قشنگی هم از نقطه نظر تاکتیکی زد اما ما یک جابجایی صورت دادیم و جای برزای و قربانی را عوض کردیم و سمت راست پرسپولیس را بستیم و در ادامه بازی را در دست گرفتیم. نکته مهم برای ما این بود که وسط زمین را در اختیار گرفتیم. گل اول خودمان را خیلی به موقع زدیم و گل دوم را به موقع تر.

مدیرفنی استقلال افزود: اتفاق جالب روی نیمکت ما این بود که وقتی در آن دقایق گل خوردیم خیلی نراحت بودیم چون اگر ضربه سر طارمی هم گل می شد خیلی کارمان سخت شده بود اما در همان لحظات عمو نصی به ما گفت: بیائید آرام بنشینیدو 5 دقیقه دیگر گل می زنیم. بعد از گل اول عمو نصی گفت: 5 دقیقه دیگر یک گل دیگر هم می زنیم و عجیب آنکه بعد از گل دوم گفت یکی دیگر هم می زنیم که همین تجربه این مرد آرامش را به ما هدیه کرده بود.

فریبا در ادامه تصریح کرد: بچه های ما برای بردن پرسپولیس مصمم بودند و از نورافکن که جوان ترین بود تا باتجربه هایی چون رحمتی، خسرو و ابارهیمی تلاش کردند و جا دارد به همه آنها خسته نباشید بگویم.

وی در پاسخ به این انتقاد که استقلال زود به لاک دفاعی رفت و به زعم پرسپولیسی ها اتوبوسی دفاع می کرد گفت: چگونه اتوبوسی دفاع می کردیم که سه گل زدیم؟ بعد هم قربانی یک مقدار خسته شده بود و اگر تعویض نمی شد ما آسیب می خوردیم. ما در آن لحظات خسرو را وینگر راست گذاشتیم و حسینی را به دفاع راست بردیم. درباره این موضوع که عده ای گفته اند اتوبوسی دفاع کردیم هم باید بگویم کدام تیمی در دربی سه گل جلو است و می رود و باز بازی می کند تا گل بخورد؟

فریبا در پاسخ به این سوال که چرا از جابر انصاری در دقایقی از دربی استفاده نشد گفت: جابر فقط 4 جلسه با ما تمرین داشت؛ ضمن آنکه ما باید بازیکنان خود را برای بازی های دیگر که خیلی هم فشرده است حفظ کنیم.

وی درباره داوری مسابقه گفت: بهتر است کارشناسان نظر بدهند اما به نظر من گل دوم پرسپولیس صددرصد خطا بود و در بیست دقیقه آخر هم داور خوب سوت نزد.

فریبا درباره درگیری های رحمتی و سید جلال حسینی گفت: من وارد این بحث نمی شوم و فقط می گویم که روح فوتبال مهم است و آن اتفاقات زیبا نبود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار