4d5c98d0 4a9d 4718 b896 63f8e857eb21

به گزارش استقلال در پی شکایت آنتونیو کاروالیو بازیکن پیشین استقلال مسئولین باشگاه استقلال برای فرار از کسر امتیار مجبور شدند بدهی این بازیکن را پرداخت کنند.

کی از مهم ترین دغدغه های مدیران باشگاه استقلال بدهی این مجموعه به خارجی هایی است که به فیفا شکایت کرده و پرونده شان به سرانجام رسیده است.

آنتونیو کاروالیو برزیلی؛یکی از آن نفرات بود که نامه کمیته انضباطی فیفا مبنی بر کسر امتیاز از استقلال در صورت عدم پرداخت مطالبات وی رسیده بود. لذا باشگاه باید در اولین فرصت طلب این بازیکن برزیلی را پرداخت می کرد.

باشگاه استقلال با پیگیرهای صورت گرفته از سوی هیات مدیره و بهرام افشارزاده، روز گذشته موفق شد طلب این بازیکن که 47هزارو500 دلار بود را پرداخت کند تا اولین خطر کسر امتیاز از بیخ گوش آبی پوشان بگذرد.

 طلب واقعی این بازیکن 56هزار دلار بود که پس از رایزنی های باشگاه و علی اصغر مانوسی فر با وی حدود 9هزار دلار تخفیف داده شد تا باشگاه بتواند این مبلغ را پرداخت کند.

به جز این بازیکن نفراتی چون توزی، ساموئل، لاوره و ردی چهره هایی هستند که به فیفا شکایت کرده و پرونده شان به مرحله کسر امتیاز رسیده است.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار