مسعود معینی

عضو هیات مدیره استقلال گفت: بعد گل اول پرسپولیس بازیکنان استقلال میل به گلزنی بیشتری داشتند و باعث شد در نیمه اول کار را تمام کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مسعود معینی درباره برد این تیم مقابل پرسپولیس اظهار داشت: همانطور که قبل از بازی گفته بودم نتیجه این دیدار غیرقابل پیش بینی بود و همه چیز قبل از بازی مساوی بود. استقلال در این بازی با ترکیب بسیار جوان که به نظرم منصوریان سرمربی آبی پوشان بهترین ترکیبی که می توانست به زمین بفرستد همین بود. 

وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی شروع خیلی خوبی داشت و حتی در همان 15 دقیقه ابتدایی سوار بر بازی بود. همه فکر می کردند که باید از گل این تیم در همان دقایقی ابتدایی پرسپولیس باز هم گلزنی های خود را ادامه دهد اما نکته مهم در اینجا این بود که بازیکنان استقلال بعد از گل میل به گلزنی داشتند و به نوعی عصبی شدند و همین باعث شد در همان نیمه اول کار پرسپولیس را تمام کنند.

معینی خاطرنشان کرد: منصوریان در این بازی بسیار باهوش عمل کرد و من به او تبریک می گویم استقلال 6 حمله منجربه گلزنی داشت که سه مورد آن تبدیل به گل شد که از نظر آماری بسیار خوب بود. 

وی درباره انتقاد به اتوبوسی دفاع کردن استقلال در این دیدار تصریح کرد:پرسپولیس باید نیمه دوم حمله می کرد تا آن دو گل عقب ماندگی را جبران کند. تعویض های منصوریان در این بازی بسیار با برنامه بود. اما تعویض رامین رضاییان از سوی برانکو شوکی بود که بر بدنه این تیم وارد شد. استقلال در این بازی دفاع هوشمندانه ای را انجام داد به طوری که بازیکنان این تیم به طور موازی به فاصله 5 متر از هم مستقر شده بودند و به نوعی مربع های کوچکی را تشکیل می دادند.پرسپولیس هم چاره ای جز ارسال توپ های بلند از جناحین نداشت که در این امر موفق نبود.

عضو هیات مدیره استقلال درباره درگیری های پایان بازی گفت: از رحمتی انتظار نداشتم که آن رفتارها را انجام دهد او بازیکن باتجربه ای است شاید از طرف بازیکنان پرسپولیس شیطنت هایی صورت گرفته باشد اما رحمتی باید خودش را کنترل می  کرد. من نگران بودم شاید اتفاقات سال گذشته مقابل تراکتورسازی در دوره پرویز مظلومی به وجود آید. منصوریان باید حتما به این موضوع ورود کرده و فکری به حال حل آن کند. روز گذشته دربی 84 برگزار شد اما فکر می کنم رحمتی بیش از 15 دربی برگزار کرده و از نظر تجربه باید بهتر از این عمل می کرد.

وی درباره اختلاف 10 امتیازی با پرسپولیس اذعان داشت: خود برانکو می داند تنها رقیبی که می تواند سد راه این تیم شود استقلال است. استقلال اگر همین شرایط خوبش را ادامه دهد مسلما دیگر بازنده نخواهد بود. برد السد و موفقیت در دربی در دو بازی مهم موفقیتی بود که باز هم باید تکرار شود. 

معینی در پایان درباره اینکه که امروز حساب باشگاه استقلال دوباره بسته شد گفت: خداراشکر این بار هم من مقصر نبودم. حتی اول صبح به باشگاه رفتم و چک ها را امضا کردم و سپس متوجه این موضوع شدم. در سری اول هم به خدا مقصر من نبودم. پول که از جیب من نمی رفت که بخواهم سنگ اندازی کنم فکر می کنم افتخاری پیگیر این مساله باشد و به زودی این مشکل هم حل شود.

 

کاپ

دیدگاه‌ها  
محسن
+1 #1 محسن 1395-11-26 00:52
ما نخوای شمای لنگی برامون تصمیم بگیری و تو هیات مدیرمون نباشید کی رو باید ببینیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار