جابر انصاری

جابر انصاری با بهبود مصدومیت در لیست 18 نفره استقلال برای بازی با ذوب آهن قرار گرفت و مصدومیت مگویان هنوز برطرف نشده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، جابر انصاری که هفته ها به دلیل کشیدگی عضله دوقلو امکان همراهی کردن تیمش را نداشت، هفته گذشته و در بازی مقابل پرسپولیس برای نخستین بار در نیم فصل دوم در لیست ۱۸ نفره آبی پوشان قرار گرفت تا در صورت لزوم دقایقی فرصت بازی پیدا کند که البته این اتفاق نیفتاد.

انصاری یکی از بازیکنان استقلال است که مسافر اصفهان می‌شود و باز هم در لیست هجده نفره آبی پوشان قرار خواهد داشت. البته بعید است با توجه به پیروزی تیم منصوریان در دربی وی قصد دست زدن به ترکیب برنده تیمش را داشته باشد و از همین رو احتمال حضور این بازیکن در ترکیب ثابت کم است. اما در هر صورت احتمال این که جابر انصاری بعد از هفته ها غیبت از جمع آبی پوشان در اصفهان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته و پا به توپ شود زیاد است.

 

****

با گذشت بیش از هشت هفته از مصدومیت هرایر مگویان، این بازیکن با تجربه آبی‌ها هنوز نتوانسته به شرایط سلامت خود بازگردد. مگویان همچنان در اختیار تیم پزشکی استقلال است و روند بهبودی خود را ادامه می‌دهد.

این بازیکن فردا از ناحیه آسیب دیده پای خود MRI انجام می‌دهد و در صورتی که پاسخ این MRI مثبت باشد - که انتظار تیم پزشکی استقلال هم این است که مثبت باشد - او از روز جمعه به تمرین گروهی آبی پوشان ملحق می‌شود.

انتظار کادر فنی آبی پوشان این است که در اولین بازی آسیایی خود مقابل الاهلی امارات امکان استفاده از این بازیکن را داشته باشند.

تیم استقلال تهران در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه و از ساعت ۱۵ در اصفهان مقابل تیم ذوب آهن به میدان می‌رود.

 

مهر

دیدگاه‌ها  
Docii joon
0 #1 Docii joon 1395-11-27 20:51
جابر لنگ سوراخ کن ;-)
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار