هواداران استقلال

در حالی که دقایقی دیگر بازی تیم های استقلال و سیاه جامگان مشهد از هفته بیست و سوم لیگ برتر آغاز می شود هواداران استقلال با شعار جدید از کاوه رضایی حمیات کردند.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و سیاه‌جامگان مشهد در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت 17:25 امروز در ورزشگاه آزادی در حالی به مصاف هم می‌رود که تاکنون استقبال خوبی از این دیدار نشده و تنها 2 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* هواداران استقلال با دیدن کاوه رضایی ضمن تسلیت به او به دلیل درگذشت مادربزرگش، لقب جدیدی به او داده و مهاجم تیمشان را با شعار کاوه 30 ثانیه مورد تشویق قرار دادند. این بازیکن در بازی با التعاون در ثانیه‌های نخست موفق به گلزنی شد.

* هنگامی که داوران مشغول گرم کردن بودند محمد فنایی ناظر این دیدار به آنها گفت که لباس تیم سیاه‌جامگان هم مشکی است و با تاریک شدن هوا شما به مشکل می‌خورید به همین دلیل داوران باید لباس‌های مشکی خود را تغییر دهند اما داوران اعلام کردند که روز گذشته در جلسه هماهنگی حضور نداشته و تنها با خودشان یک دست لباس آورده‌اند.

* میلاد میداودی که در تیم سیاه‌جامگان حضور دارد و در استقلال هم بازی کرده است، با بازیکنان استقلال خوش و بش کرد. او دقایقی نیز با کاوه رضایی و جابر انصاری گفت‌وگو کرد.

* هرایر مگویان که به تازگی دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته با لباس شخصی در ورزشگاه حضور یافت. این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره وضعیت خود گفت: من می‌توانستم زودتر از این بازی کنم اما در یکی از تمرینات احساس درد کردم و ترجیح دادم که تا زمانی که خوب نشده‌ام به میدان نروم. 

* هنگامی که بازیکنان استقلال مشغول گرم کردن بودند امید ابراهیمی که امروز نقش کاپیتانی استقلال را برعهده دارد به هم‌تیمی‌های خود گفت فقط بردن مهم نیست و باید بازی خوبی نیز انجام دهیم.

* مهدی رحمتی و خسرو حیدری کاپیتان‌های اول و دوم یکی به علت محرومیت و دیگری به خاطر مصدومیت این دیدار را از دست داده‌اند.

* رضا افتخاری مدیرعامل استقلال در ورزشگاه حضور یافته است.

* برای سیاه‌جامگان در این بازی محمد ناصری، وحید عسگری، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، علیرضا جلیلی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، روح الله سیف اللهی، پیام ملکیان، گوران یرکوویچ و سالار افراسیابی به میدان می‌روند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار