بازی استقلال و سیاه جامگان

نتیجه نیمه اول تیم های استقلال و سیاه جامگان با نتیجه یک بر صفر به سود سیاه جامگان به پایان رسید.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم‌های استقلال و سیاه‌جامگان از هفته بیست‌وسوم لیگ برتر از ساعت 17:25 امروز (شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز شد که نیمه نخست این دیدار با یک گل به سود سیاه‌جامگان خاتمه یافت. یرکوویچ که سابقه بازی در استقلال را دارد در دقیقه 44 تک گل این بازی را به ثمر رساند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، لئوناردو پادوانی، رابسون جان‌واریو، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، محسن کریمی، علی قربانی، فرشید اسماعیلی و بهنام برزای.

ترکیب سیاه‌جامگان: محمد ناصری، وحید عسگری، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، علیرضا جلیلی، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، روح الله سیف اللهی، پیام ملکیان، گوران یرکوویچ و سالار افراسیابی.

دقیقه 18: کار خوب تیمی استقلالی‌ها و پاس رو به بیرون علی قربانی را محسن کریمی از پشت محوطه جریمه به بیرون زد تا موقعیت خوب آبی‌پوشان از بین برود.

دقیقه 33: شوت سنگین امید ابراهیمی به سمت دروازه سیاه‌جامگان در اختیار ناصری قرار گرفت و دروازه‌بان سیاه‌جامگان با اطمینان توپ را دریافت کرد.

دقیقه 39: روح‌الله سیف‌اللهی پشت محوطه جریمه استقلال پس از حرکت عرضی اقدام به شوتزنی کرد که توپ با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 41: شوت محسن کریمی به سمت دروازه ناصری پس از برخورد به تیر دروازه از محوطه جریمه سیاه‌جامگان دور شد.

دقیقه 44: افراسیابی، بازیکن سیاه‌جامگان در میانه زمین خودی با یک ضربه قیچی برگردان توپ را دور کرد که این توپ به حسین بادامکی رسید. کاپیتان سیاه‌جامگان هم پاس خوبی را برای یرکوویچ فراهم کرد تا این مهاجم کروات دروازه استقلال را باز کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار