محمد خرمگاه

مربی تیم استقلال گفت: اعتقادی به فوتبال کثیف ندارم و این یک روش برای نجات تیم هایی است که نیاز به امتیاز دارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد خرمگاه پس از تساوی یک - یک استقلال مقابل سیاه‌جامگان اظهار داشت: ما قبل از این دیدار دو روز با بازیکنان صحبت کرده بودیم تا اصلاً این دیدار را ساده فرض نکنند. متأسفانه بازیکنان ما در نیمه نخست تیم حریف را جدی نگرفته بودند و بی‌هوش فوتبال بازی کردند. با توجه به این شرایط ما نیمه اول را از دست دادیم و خودمان نیز کوتاهی کردیم، اما در نیمه دوم شرایط‌مان بهتر شد و به خواسته‌های خود تا حدودی دست پیدا کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم با توجه به فوتبال با برنامه‌ای که ارائه دادیم، موقعیت گلزنی نیز به دست آوردیم، اما تنها توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم و از سایر موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردیم. بچه‌های ما در این بازی بیهوش بودند و اصلاً در نیمه اول آماده بازی نبودند. 

مربی تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی تدافعی تیم سیاه‌جامگان عنوان کرد: این هم یک نوع تاکتیک است. ما پیش‌بینی این موضوع را کرده بودیم و تیم سیاه‌جامگان نیز تا حدودی روی اعصاب بازیکنان ما راه می‌رفت، اما باید به این مسائل عادت کنیم. تیم حریف به دنبال به‌هم ریختن اعصاب تماشاگران ما بود. من کسب این یک امتیاز را به تیم سیاه‌جامگان تبریک می‌گویم و امیدوارم مبارک‌شان باشد. ما نیز باید تلاش کرده و در ادامه مسابقات باهوش‌تر فوتبال بازی کنیم.

خرمگاه در پاسخ به این سؤال که با توجه به نتایج این هفته به نظر قهرمانی پرسپولیس قطعی شده است، گفت: فوتبال به هیچ عنوان قابل پیش‌بینی نیست. ما باید بازی به بازی نگاه کنیم. هر بازی شرایط خاص خود و هر هفته وضعیت خود را دارد. 

وی در خصوص نوع بازی تیم سیاه‌جامگان که از دید برخی خبرنگاران کثیف توصیف شد، تصریح کرد: من این جمله را به کار نمی‌برم، اما باید به این مسئله توجه کرد که کسی که شرایط سختی دارد و در حال مردن است دست به هر کاری می‌زند. من نمی‌گویم این حق را به تیم حریف می‌دهم تا این‌گونه بازی کند، اما باید این را نیز درک کرد که شرایط تیم سیاه‌جامگان سخت است و باید به گونه‌ای عمل کنند تا بتوانند از این شرایط خارج شوند.

دیدگاه‌ها  
Docii joon
0 #1 Docii joon 1395-12-14 23:26
محمد خرمگاه در حد دستیار اول نیست :-*
نقل قول کردن
Hamid
0 #2 Hamid 1395-12-15 19:12
فوتبال کثیف کثیفه نباید با کلمات دیگه توجیه ش کرد
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار