محمد خرمگاهمربی تیم استقلال گفت: ما یک خانواده هستیم باید مشکلات را با کمک هم مدیریت کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد خرمگاه پس از برتری لحظات پایانی استقلال برابر سایپا اظهار داشت: هیچ خصومتی بین کادرفنی و هیات مدیره یا اعضای آن وجود ندارد و حسن زمانی باید خودش را مدیریت کند. 7 ماه است هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم و در این میان چه انتظاری از کادرفنی می‌رود؟ چند بار با بچه‌ها صحبت کنیم. به هر حال روزی می‌رسد که آنها برای حرف ما تره هم خرد نمی‌کنند.

وی ادامه داد: اینکه قبل از بازی اینگونه مصاحبه کنیم و شرایط را برهم بریزیم اصلا درست نیست . شاید پدر یک خانواده پولی در جیب نداشته باشد اما در این شرایط باید دست بر شانه فرزندان بگذارد و آنها را دلداری بدهد، نه اینکه آنها را تحریک کند. تیم ما همدل شده است و عملکرد ما روز به روز بهتر می‌شود اما در این شرایط صحیح است با اینگونه حرف زدن شرایط را به هم بریزیم و قبل از بازی کاری بکنیم که خودمان اوضاع را آشفته کنیم.

مربی استقلال تصریح کرد: در بین بازیکنان ما برخی مثل جابر انصاری، بهنام برزای، خسرو حیدری و محسن کریمی و مهدی رحمتی و برخی دیگر از بازیکنان در دوسال گذشته بیش از هشتاد تا نود درصد قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند. اگر شرایط باشگاه بد است پس چرا بازیکن می‌گیرد. وقتی تعهدی می‌کنیم باید به آن عمل کنیم. الان شب عید است و بازیکن می‌گویند آیا پولی دارید که در جیب ما بگذارید؟

خرمگاه خاطرنشان کرد: من در نفت هم سال گذشته همین موضوع را تجربه کردم. بعد از درگذشت دارستانی من نیز به دلیل این قبیل مسائل راهی بیمارستان شدم. چرا تا چند ماه پیش این حرف‌ها را نمی‌زدم؟ مگر جز این است که وظیفه باشگاه پرداخت قراردادها است و چرا بدعت می‌گذارند و می‌گویند امسال نسبت به سال‌های گذشته پرداخت‌ها بهتر بوده است؟ چند بازی دیگر لیگ تمام می‌شود و به قول خودشان ما 40 درصد از مبلغ قراردادها را گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: 7 ماه است هیچ پولی دریافت نکرده‌ایم. اگر به خود شما دو ماه پول ندهند در اداره خود حاضر می‌شوید؟ به هر صورت سه روز تمرین نکردیم اما توانستیم سه امتیاز را بگیریم.

خرمگاه در پاسخ به این سوال که مدیریت زمانی راه‌حل مشکلات است یا رفتن او از هیات مدیره استقلال به این تیم کمک می‌کند،گفت: در حیطه وظایف من نیست که در مورد رفتن یا ماندن حسن زمانی حرف بزنم  اما به هر صورت ما یک خانواده هستیم و باید مشکلات را مدیریت کنیم.

دیدگاه‌ها  
hamid behi
0 #1 hamid behi 1395-12-19 19:53
کسی که نمیفهمه کجا قرار گرفته و نمیفهمه که چشم میلیونها نفر به تصمیم گیراشونه چه انتظاری داریم ازش
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار