محسن کریمی

مهاجم تیم استقلال با انتقاد از هیات مدیره این باشگاه گفت: چرا باید با ما مثل کارگرشان رفتار کنند، ما حقمان را میخواهیم این گناه است؟

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن کریمی در گفتگو با ورزش 3 گفت: متاسفانه اعلام کرده اند که بازیکنان استقلال پول دریافت کرده اند در حالی که اصلا چنین چیزی درست نیست. ما تنها 7 یا 8 درصد از قراردادهایمان را دریافت کرده ایم در حالی که به ما گفته بودند 10 درصد پول نقد پرداخت می کنند و 20 درصد هم به صورت حواله ای به ما پول می دهند.


او ادامه داد: سوال من این است که اگر  بقیه باشگاه ها بدهکاری ندارند؟ مگر آنها پول بازیکن سال های گذشته را نمی دهند؟ چرا باشگاه هرپولی در می آورد را باید خرج بازیکنان خارجی کند؟ مگر ما در این باشگاه زحمت نمی کشیم؟


هافبک جوان استقلال در مورد شرایط هیئت مدیره باشگاه هم گفت: متاسفانه در استقلال مدیرانی حضور دارند که بود و نبودشان فرقی نمی کند. چند وقت پیش مادر من مریض بود و من نیاز به پول داشتم و زمانی که نزد آنها رفتم تا پول بگیرم مثل کارگرشان با من برخورد می کردند. تا حالا هم اگر حرفی نزده ام برای این بود که مهدی رحمتی جلویم را گرفت و گرنه من پای مادرم وسط باشد با هیچ کس شوخی ندارم و همه این را خوب می دانند.


محسن کریمی در پایان گفت: با من طوری رفتار می کردند که انگار پول زور می خواستم ولی من تنها گفتم حق  و حقوقم را بدهید. بعد هم می گفتند که پولی نداریم به تو بدهیم. فکر نمی کنم ما بازیکنان چیز زیادی از باشگاه بخواهیم و تنها می خواهیم حق و حقوق خود را دریافت کنیم.

 

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار