علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال گفت: اگر از نورافکن و کریمی رفتاری سر زده باشد که به شان هواداران توهین شده باشد باید تنبیه شوند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در خاتمه دیدار تیم های استقلال و فولاد اظهار داشت: ما 20 روز تعطیلی داشتیم. از روش دوم استفاده کردیم یعنی 5 روز استراحت دادیم و به جای بازی دوستانه تمرینات خیلی خوبی انجام دادیم.

وی افزود: به لحاظ حوصله ای که بازیکنان در زمین داشتند خیلی از آنها راضی هستم. فولاد تیم کوتاه قد ولی سرعتی بود و کار آسانی دربرابر آنها نداشتیم.

منصوریان درباره اخراج شدن خود پس از بازی بیان داشت: من دو متر آن طرف خط بودم. اما داور چهارم به زرگر گفت من دو متر آن طرف تر محوطه فنی بودم. حالا من دو متر آن ور آمدم و به زرگر گفتم که هیجان بازی باعث شد متوجه نشوم. طبق گفته داور چهارم یک جا رضا غیاثی مرا زیر سوال برد و وقتی داور چهارم این را به من گفت من این را فان در نظر گرفتم. اگر این همه ظرافت در داوری هست پس توهین های خیلی از دوستان را باید برای همیشه محروم کنند.

وی اذعان داشت: من با چشم خودم دیده ام برخی دوستان به داور چهارم توهین می کنند. اما در این صحنه ها داوران چهارم خود را به نشنیدن می زنند. نمی خواهم ذهن خود را مشغول مسایل منفی کنم. من کنار زمین هیجان دارم اما ادبیات منفی ندارم. امیدوارم از بیرون داور را شارژ نکرده باشند که منصوریان را بیرون کنید. باز می گویم بارها شنیده ام که نیمکت ها و مربیان به داور چهارم توهین مستقیم کرده اند.

منصوریان درباره درگیری امید نورافکن در روی نیمکت گفت: من این صحنه را ندیده ام ولی اگر فیلم را ببینم و متوجه بشوم رفتاری کرده اند که به شان هوادار توهین شده است باید به آنها کمک شود ولی آنها را تنبیه کرد. من و خیلی از بزرگ تر ها با این بازیکن صحبت کرده ایم. امروز او خطای بزرگی کرد.

سرمربی استقلال درباره رای محرومیت مهدی رحمتی از سوی کمیته انضباطی  تصریح کرد: رای نمی تواند در کمیته استیناف دو نفری صادر نمی شود. رای در رابطه با رحمتی بی رحمی نیست ولی مغرضانه است. به نظرم به خاطر مهدی، سید جلال را هم بیخود محروم کردند. من از حرف خود عقب نشینی نمی کنم. این دربی بی حاشیه ترین دربی بود که در این سالها رخ داد. تنبیه این بازیکنان توسط داور صورت گرفت و اگر ما بعد از بازی تصمیم به مجازات مجدد انها کنیم این ظلم در حق آنهاست.

وی در رابطه با صحبت نکردن بازیکنان استقلال در خاتمه مسابقه بیان داشت: بحث صحبت کردن ما به اسپانسرهای ما ندارد. شخص ثالثی وجود دارد که استقلال، تراکتور و پرسپولیس با وی قرارداد دارند. ایشان می گوید ما با تلویزیون برای حق پخش اختلاف داریم و بازیکنان نباید صحبت کنند. اما من معتقدم که اسپانسر نمی تواند برای استقلال و پرسپولیس با 60 میلیون هوادار تعیین تکلیف کند.

سرمربی استقلال درباره بخشش هواداران صنعت نفت اذعان داشت: به نظرم یک رای واحد بین استیناف و کمیته انضباطی نیست. می خواهم بگویم دوران محرومیت مردم در فوتبال دنیا تمام شده است. در هر ال کلاسیکو اسپانسرها بالای 500 میلیارد تومان پول جابه جا می کنند. ما باید این مسایل را ریشه یابی کنیم. چرا صنعت نفت و ما و پرسپولیس نباید جمعیت داشته باشد. اگر ورزشگاه خالی باشد آدم حالش به هم می خورد.

دیدگاه‌ها  
doci joon
+3 #1 doci joon 1396-01-12 22:41
داور عقده ای :o :-?
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار