محسن بزرگی

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: فحاشی به حسن زاده را قبول نداریم و اگر انتقادی باشد به قانون است نه مجریان.

 

به گزارش استقلال نیوز، محسن بزرگی در رابطه با درگیری روی نیمکت استقلال بین نورافکن و کریمی اظهار داشت: کم و بیش از این موضوع اطلاعاتی کسب کردم. باید این مساله پروسه خود را طی کند و سپس به کمیته انضباطی بیاید.

وی در خصوص برخورد کمیته انضباطی باشگاه استقلال با این درگیری عنوان کرد: این مسائل برای یک باشگاه محرمانه است و در رسانه ها آن را اعلام نمی کنیم. البته من هنوز نمی توانم بگویم که چه برخوردی صورت می گیرد اما در هر صورت این مسائل محرمانه است چون بیان چنین مسائلی در رسانه ها به مصلحت باشگاه نیست. مگر اینکه صلاح باشگاه بر اعلام این موضوع باشد که از طریق سایت باشگاه اعلام می شود.

معاون حقوقی و انضباطی باشگاه استقلال درباره کاهش ندادن محرومیت رحمتی تصریح کرد: روز اولی که این رای اعلام شد، نامه خود را به فدراسیون و ارکان قضایی ارسال کردیم. اعتقادی هم نداشتیم که تغییری در حکم ایجاد می شود و در نهایت هم جواب آن رد شد. تجدیدنظرخواهی در خود کمیته انضباطی انجام می شود چون حکم قطعی بود. این تجدیدنظرخواهی ویژه در آیین نامه کمیته انضباطی دیده شده است و معمولا اینطور است که کمیته انضباطی از رای خود برنمی گردد.

بزرگی درباره بخشیده شدن محرومیت تماشاگران نفت آبادان گفت: من قبلا هم در این باره صحبت کردم. ممکن است این حرف من به برخی بر بخورد اما در کل محرومیت تماشاگران از دیدن فوتبال منصفانه نیست. دوستان ما در کمیته انضباطی معتقدند که باید به آیین نامه انضباطی عمل شود. اگر هم انتقادی هم می شود، به آیین نامه انضباطی است نه به مجریان آن.

وی در پایان در واکنش به شعار هواداران استقلال علیه رئیس کمیته انضباطی اذعان داشت: آقای حسن زاده باید به عنوان قاضی دادگستری احترامش حفظ شود. ما گاهی اوقات منتقد حسن زاده بودیم اما توهین به او را هیچ وقت تایید نمی کنیم. نه تنها او بلکه هیچ فردی نباید مورد توهین قرار بگیرد. امیدواریم حسن زاده در آرایی که برای استقلال اعلام می کند و اکثرا سختگیرانه است، تجدیدنظری کند.

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار