دکتر امین نوروزی

معاون پزشکی ورزشی باشگاه استقلال درباره وضعیت مصدومان استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دکتر امین نوروزی درباره مصدومیت وریا غفوری گفت: با توجه به اینکه وریا غفوری طی سه ماه اخیر روند درمانیشان را تحت نظر کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران انجام داده‌اند و قبل از عید و در تاریخ 22 اسفند دچار مشکل در ناحیه همسترینگ گردیده بودند. وقتی MRI او را دیدم، با توجه به شرایطش نیاز به حدود سه هفته درمان داشت اما با توجه به نیاز تیم ملی، او به میدان رفت. وریا غفوری هم اکنون هم زیر نظر کادر پزشکی تیم ملی تحت درمان است.

او در پاسخ به سوالی درباره مصدومیت محسن کریمی، بیان کرد:  با توجه به مصدومیتی که برایش پیش آمد، سعی می‌کنیم تا پایان فصل با فیزیوتراپی و تمرینات قدرتی و تقویتی او را حفظ کنیم.

معاون پزشکی باشگاه استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره وضعیت سایر بازیکنان، اظهار کرد: سایر بازیکنان در صحت و سلامت کامل به سر می‌برند و مشکلی ندارند. جا دارد از کادر پزشکی و کادر کلینیک استقلال نهایت قدردانی و تشکر را داشته باشم که نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند. همچنین از کادرفنی استقلال و به خصوص آقای منصوریان هم متشکرم چون هماهنگی خوبی میان ما وجود دارد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار