یعقوب کریمی

هافبک استقلال گفت: از سرمربی تیم میخواهم بزرگی کند و امید نورافکن را ببخشد این بازیکن جوانی کرد.

به گزارش استقلال نیوز، یعقوب کریمی در گفت‌وگو با  کاپ، درباره پیروزی اخیر استقلال برابر فولاد اظهار داشت: بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادیم و موقعیت‌های گلزنی مناسبی داشتیم که خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم. از هواداران استقلال تشکر می‌کنیم که به ورزشگاه آمدند و از تیم حمایت کردند.

تا هفته آخر می جنگیم

وی درباره رسیدن استقلال به رده دوم جدول عنوان کرد: استقلال روند خوبی را در پیش گرفته و ما تا هفته آخر برای رسیدن به جایگاه بهتر تلاش می کنیم. ما به تیم های دیگر کار نداریم و می خواهیم تا آخرین هفته همین روند خوب را ادامه دهیم. همین که از رده های پایین تر به رده دوم رسیدیم، خیلی مسائل را نشان می دهد.

درگیری ما همان موقع تمام شد

مدافع تیم فوتبال استقلال درخصوص درگیری با امید نورافکن در این بازی تصریح کرد: مسئله خاصی نبود. امید تعویض شد و آن لحظه خستگی داشت. اتفاقی افتاد که تمام شد و رفت. به عنوان بزرگترهای تیم باید کمک کنیم تا این جوانان در مسیر پیشرفت قرار بگیرند و موفق شوند.

منصوریان، امید را ببخشد

وی عنوان کرد: از آقای منصوریان به عنوان سرمربی استقلال تشکر می‌کنم و می‌خواهم به دلیل اینکه شنیده‌ام تولد امید نورافکن یکی، دو روز آینده است، او را ببخشد تا به تمرینات برگردد.

احترام بزرگترها را حفظ می کردیم

کریمی در ادامه بیان داشت: زمانی که جوان بودیم همیشه احترام بزرگترها را حفظ می‌کردیم و سعی داشتیم از آنها درس‌های بزرگی یاد بگیریم. امید نورافکن فوتبالیست با استعدادی است و حالا می‌خواهم اگر امکان دارد بخشیده شود. او هم به هر حال جوان است و شاید در این سن اشتباهی کند.

از اهانت به ابراهیمی ناراحت شدم

مدافع استقلال درباره صحبت های منصوریان در برنامه شب گذشته نود گفت: واقعا نباید به بزرگترهای تیم اهانتی صورت بگیرد. درباره این ماجرا هم وقتی من شنیدم که به امید ابراهیمی به عنوان یک بازیکن بزرگ توهین شده، پیگیر ماجرا شدم و باعث ناراحتی ام شد. با این حال امیدوارم هر چه زودتر مشکل حل شود.

هواداران خوبی در تبریز داریم

وی درباره بازی این هفته استقلال مقابل گسترش فولاد گفت: درست است خارج از خانه برابر گسترش بازی می‌کنیم ولی خیالمان از این بابت راحت است هواداران خوبی در تبریز داریم که همیشه از ما حمایت می‌کنند. امیدوار هستیم تماشاگران استقلال به ورزشگاه بیایند تا بتوانیم این روند رو به رشد را با حضور آنها ادامه دهیم و جایگاه دومی خود را تثبیت کنیم.

در آسیا اهدافمان بزرگ است

کریمی در پایان در خصوص وضعیت استقلال در آسیا خاطرنشان کرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا شانس خوبی برای صعود داریم اما یک بازی سخت در ازبکستان خواهیم داشت. لوکوموتیو در تهران نشان داد که تیم سرسختی است  اما باید با امتیاز از این بازی برگردیم چون استقلال اهداف بزرگتری را دنبال می کند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار