نصرالله عبداللهی

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اخباری که در مورد جذب رامین رضاییان منتشر می شود کاملا شایعه است و استقلال نیازی به این بازیکن ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در گفت و گو با کاپ در رابطه با شایعه جذب رامین رضاییان توسط استقلال اظهار داشت: ما به دنبال جذب این بازیکن نیستیم. اصلا تمرکزمان را روی این مساله نمی گذاریم چون فقط در حد شایعه است. نه پرسپولیس حاضر می شود بازیکنش را به استقلال بدهد و نه ما می خواهیم چنین بازیکنی را جذب کنیم.

وی درباره اظهارات یعقوب کریمی مبنی بر اینکه منصوریان نورافکن را ببخشد، عنوان کرد: این صحبت ها بزرگی یعقوب کریمی را نشان می دهد. او به عنوان یک بازیکن بزرگتر احترام همه را نگه می دارد و از بقیه هم چنین انتظاری دارد.

سرپرست استقلال همچنین تصریح کرد: ما به هر حال امید نورافکن را به تیم برمی گردانیم اما او باید تنبیه شود. به زودی تصمیم نهایی درباره این بازیکن گرفته می شود.

عبداللهی درباره نامه باشگاه استقلال برای بخشش محرومیت منصوریان از بازی با گسترش فولاد گفت: ما نامه ای را برای فدراسیون ارسال می کنیم اما خودمان هم مطمئنیم که اتفاقی نمی افتد. منصوریان در این بازی روی نیمکت استقلال حضور ندارد.

وی در پایان در واکنش به اینکه گفته می شود منصوریان به داور بازی توهین کرده و ممکن است محروم شود، بیان داشت: من نزدیک ترین فرد به منصوریان بودم و مطمئنم که هیچ حرف توهین آمیزی به داور نزد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار