تمرین امروز استقلال

تمرین امروز تیم استقلال در کمپ شادروان حجازی و بدون حضور تماشاگر و خبرنگاران برگزار شد.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز ساعت 12 امروز (سه‌شنبه) در کمپ باشگاه بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد.

* بازیکنان از ساعت 12 در جلسه آنالیز گسترش فولاد که توسط کادر فنی و آنالیزورها تهیه شده بود، شرکت کردند.

* پس از پایان جلسه آنالیز، بازیکنان زیر نظر علی چینی به دویدن دور زمین، کارهای استقامتی و بدنی پرداختند. از زمانی که استیو جونز مربی بدنساز انگلیسی استقلالی‌ها تصمیم به قطع همکاری گرفت، تمرینات بدنی زیر نظر چینی انجام می‌شود.

* امید نورافکن و وریا غفوری غایبان تمرین بودند. نورافکن به دلیل درگیری با یعقوب کریمی از حضور در تمرینات منع شده و قرار است تکلیف او پس از بازی با گسترش مشخص شود. غفوری هم مصدوم است.

* پس از پایان آیتم‌های بدنی، علیرضا منصوریان به تشریح تمرین امروز پرداخت و بازیکنان بخش‌های مختلف تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

* لئوناردو پادووانی که روز گذشته به دلیل سرماخوردگی از منصوریان اجازه گرفت و کمپ حجازی را ترک کرد، امروز در کنار سایر استقلالی‌ها به تمرین پرداخت.

* تعدادی از بازیکنان رده پایه از جمله جوانان و امید در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان که در تمرین روز گذشته حضور نداشت، امروز پابه‌پای سایر استقلالی‌ها تمرین کرد.

* بخش پایانی تمرین امروز تیم استقلال به فوتبال درون‌تیمی اختصاص داشت که شاگردان منصوریان نزدیک به 50 دقیقه این بازی درون‌تیمی را انجام دادند.

* آخرین تمرین استقلال فردا در تهران برگزار می‌شود و سپس اعضای تیم با پرواز ساعت 16:30 راهی تبریز می‌شوند. در بازی با گسترش، کاوه رضایی به علت سه اخطاره بودن غایب است و علیرضا منصوریان هم با توجه به اخراجش در بازی با فولاد، نمی‌تواند روی نیمکت بنشیند.

 

دیدار گسترش فولاد تبریز - استقلال از هفته بیست‌وششم لیگ برتر ساعت 17:30 روز پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار