نصرالله عبداللهی

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: هر زمان پول به باشگاه برسد به بازیکنان پرداخت می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله عبداللهی در رابطه با خداحافظی رضا عنایتی از هواداران استقلال در بازی فردا اظهار داشت: هنوز تصمیم خاصی درباره اینکه برنامه خاصی داشته باشیم، نگرفته ایم. به هر حال عنایتی جزو بازیکنان باسابقه و گلزن استقلال بوده و امیدوارم هواداران به خوبی او را بدرقه کند.

وی درباره اینکه پرسپولیسی ها قصد دارند در هفته 28 لیگ برتر جشن قهرمانی برپا کنند، عنوان کرد: همه کشورهای معتبر جشن قهرمانی را زودتر برگزار می کنند، وقتی قهرمان زودتر مشخص می شود. نباید مسائل را با هم قاطی کنیم. اگر پرسپولیس جشن قهرمانی هم نگیرد، شاید هفته آخر هم بازیکنان اصلی اش را به زمین نفرستد. حداقل این است که با این شکل جشن در تهران و با حضور هواداران گرفته می شود.

سرپرست تیم استقلال درباره شایعه عدم همراهی رحمتی در سفر به تبریز و بازی با تراکتورسازی تصریح کرد: چرا نباید رحمتی به تبریز بیاید؟ مگر دفعات قبلی چه اتفاقی افتاده که این بار رحمتی به تبریز نیاید؟ به نظرم اگر این اتفاق رخ دهد، شکل خوبی نخواهد داشت. 

عبداللهی درباره پرداختی بعدی به بازیکنان استقلال گفت: هر زمان که پول به باشگاه بیاید، به بازیکنان پرداخت می شود. فعلا برنامه ای برای این کار نداریم. 

وی در پایان درباره دیدار با صبای قم بیان داشت: بازی بسیار سختی داریم و باید 3 امتیاز را بگیریم. ما به دنبال تثبیت جایگاه دوم خود هستیم و از سوی دیگر صبا می خواهد از منطقه سقوط فرار کند.

 

کاپ

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار