امید ابراهیمی

هافبک ملی پوش استقلال پس از تساوی مقابل الاهلی گفت: خداروشکر به بازی برگشتیم و شرمنده هواداران نشدیم.

 

به گزارش استقلال نیوز،  امید ابراهیمی پس از تساوی یک - یک استقلال و الاهلی امارات، گفت: شروع خوبی نداشتیم، اما در ادامه توانستیم به خودمان بیاییم و گل تساوی را هم بزنیم. می‌توانستیم به گل دوم هم دست پیدا کنیم، اما این‌طور نشد. خدا را شکر به بازی برگشتیم و حداقل شرمنده هواداران‌مان نشدیم. هنوز شانس زیادی برای صعود به مرحله حذفی داریم.

وی در پاسخ به این سوال که دوست دارد استقلال در دور بعد با کدام تیم هم‌گروه شود، گفت: همه بازی‌ها سختی‌های خاص خودش را دارد. همه تیم‌ها حرفه‌ای هستند و شرایط نیز سخت است. درست است که تیم‌های حریف بازیکنان خارجی بزرگی دارند، اما هیچ‌کدامشان از نعمت این هواداران برخوردار نیستند. استقلال هوادارانی دارد که می‌تواند با کمک آنها بازی‌های خوبی ارائه کند. همه تلاش ما این است که هواداران‌مان را خوشحال کنیم.

بازیکن استقلال تصریح کرد: فقط به خودمان فکر می‌کنیم و کاری به نتایج سایر تیم‌ها نداریم. همه تلاش‌مان را به کار می‌گیریم تا به مرحله حذفی صعود کنیم. همه تیم‌ها خوب و بزرگ هستند.

ابراهیمی با اشاره به وضعیت استقلال در لیگ برتر، خاطرنشان کرد: در لیگ برتر ایران هم تا لحظه آخر می‌جنگیم تا نایب قهرمان شویم. هنوز برای بازگشت به رده دوم شانس داریم، چون فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است. بازی‌های سختی پیش‌رو داریم، اما سعی می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم و منتظر نتایج سایر تیم‌ها باشیم.

وی در مورد تمدید قراردادش با تیم استقلال برای یک فصل دیگر، گفت: تا این لحظه نه از طرف باشگاه تماسی با من گرفته شده و نه صحبتی با من کرده‌اند. فعلاً فقط به بازی‌ها فکر می‌کنیم. هم بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و هم بازی‌های لیگ برتر فشردگی زیادی داشتند و تا این لحظه وقت نشده که درباره تمدید قرارداد صحبتی داشته باشیم. گفتیم ابتدا بازی‌ها تمام شوند تا بعداً در این مورد صحبت کنیم. در حال حاضر مهم موفقیت استقلال است.

دیدگاه‌ها  
رضا مقدم
0 #1 رضا مقدم 1396-02-06 12:46
جناب افتخاری اگر خواسته هواداران استقلال برایتان اهمیت دارد همین امروز قرارداد ابراهیمی و کاوه تمدید بشه مطمئنا هوادارای استقلال بیشترین استرسی که دارن بابت تمدید این دو ستاره موفق است.ما هواداران پرشور استقلال خواهان خرید شجاعیان،رضاییان،شهباززاده،جهانبخش هستیم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار