شاهین بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازی با العین بسیار سنگین است و علی منصوریان باید برای این بازی برنامه خوبی داشته باشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهین بیانی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص عملکرد تیم استقلال مقابل التعاون عربستان اظهار داشت: استقلال خوب بازی کرد و فکر می‌کنم یکی از دلایل خوب بازی کردن استقلال بدون استرس بودن تیم بود. تیم از قبل صعودش مشخص بود و به همین خاطر یک بازی روان را انجام داد.

وی افزود: در دور بعد مطمئنا تیم‌ها با این شرایط به میدان نخواهند آمد و فضای گلزنی بسته‌تر خواهد شد و دیگر آنجا جای اشتباه کردن نیست. مطمئن هستم علیرضا منصوریان به فکر بازی آینده خواهد بود و برای آن مسابقه تدبیری ویژه اتخاذ خواهد کرد.

مدافع سابق استقلال در خصوص تعویض امید ابراهیمی در اوایل نیمه دوم توسط منصوریان گفت: امید ابراهیمی بازیکنی غیرقابل جایگزین است و به نظرم کادر فنی ریسک خوبی کرد و حرکت تاکتیکی خوبی انجام داد اگر ابراهیمی کارت می‌گرفت ممکن بود بازی بعد را از دست بدهد. مهمتر از این مسئله حفظ امید ابراهیمی برای دیدار با العین بود که منصوریان این کار را انجام داد.

بیانی در خصوص تیم فوتبال العین گفت: العین تیم خوبی است ولی مهم اینجاست که جای اشتباه نداریم. فوتبال امارات کلا پیشرفت کرده و آنها بازیکنان خارجی زیادی دارند که می‌توانند به این تیم کمک کنند. به نظرم شاید آنها در مرحله بعد حتی بازیکن هم به تیم شان اضافه کنند. 

وی افزود: عمر عبدالرحمان بهترین بازیکن سال آسیا در ترکیب العین بازی می‌کند و آنها در تمام نقاط زمین مهره‌های خوبی دارند و مطمئنا کار استقلال سخت است.. باید در مسابقه رفت استقلال به گونه‌ای بازی کند که بتواند از بازی برگشت صعود را دشت کند.

بیانی در خصوص اینکه شاگردان منصوریان باید دیدار رفت را در تهران انجام دهند، گفت: اگر بازی اول در امارات بود خیلی بهتر می‌شد و ما شانس بیشتری داشتیم. ولی تیمی که می‌خواهد قهرمان آسیا باشد یا به موفقیت برسد به این مسائل نباید فکر کند. به نظرم قهرمانی استقلال در آسیا اصلا دور نیست و با این جوانان هر کاری در آسیا می‌توان انجام داد.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
0 #1 مسعود عشق اس اس 1396-02-21 02:08
استقلال قدرت و پتانسیل رسیدن به فینال آسیا و حتی گرفتن ستاره سوم رو دارد بشرطی که چندین فاکتور و عامل مهم در باشگاه رعایت شود و تیم دارای ساختار مناسب فنی بشود.ضمن اینکه بحث روحی روانی قضیه و ساپورت مالی و پشتیانی مدیریت باشگاه هم نقش اساسی و بسیار مهمی در رسیدن به قله افتخار آسیا خواهد داشت.در زمانی که آخرین بار استقلال قهرمان آسیا شد با تکیه بر همین ستارگان بزرگ از جمله شاهین خان بیانی ها و چنگیزها و... ستاره دوم بدست آمد.آن سالها نه خبری از قراردادهای آنچنانی و پولهای میلیاردی بود و نه هیچ بازیکنی جرات میکرد برای استقلال و هوادارانش طاقچه بالا بگذارد.همه در خدمت تیم و هواداران بودند و با تمام وجودشان برای موفقیت و قهرمانی استقلال تلاش و کوشش میکردند.غیرت و تعصب حرف اول و آخر را میزد و تکنیک و تاکتیک در مرحله دوم کار بود.ضمن اینکه هواداران هم مثل کوه پشت تیم شان بودند و در تمام مراحل سنگ تمام میگذاشتند.الان هم استقلال با تکیه بر هواداران پرشور و فهیم و جوانان غیور و بازیکنان متعصب و تکنیکی اش به مرحله حذفی صعود کرده و باید به مصاف العین برود.العین تیم قدر امارات است و بازیکنان باکیفیت زیادی دارد که باید مهار شوند.ضمنا همیشه تیمهای عربی در عمق دفاع مشکل داشته اند و استقلال باید از عمق دفاع حریف نهایت بهره را ببرد.البته گوشهای چپ و راست استقلال هم در هجوم ها عالی هستند و اکثر حملات زهردار از سانترها شکل گرفته و گلهای زیادی زده ایم.انشالله که در استادیوم بزرگ آزادی با یک بازی هجومی و منطقی و یک نتیجه قاطع و عالی العین را شکست بدهیم و راه صعود را هموار کنیم..
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار