چند خبر کوتاه از استقلال

وضعیت مصدومیت مدافع استقلال برای بازی با العین مبهم است و انصاری این بازی را به طور قطع از دست داده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری مدافع ملی پوش و آسیب دیده آبی‌ها همچنان پیگیر درمان آسیب دیدگی‌اش است، روز دوشنبه وضعیت نهایی‌ وی برای دیدار استقلال و العین مشخص می‌شود. این بازیکن ملی پوش که همچنان هر روز در مرکز فیزیوتراپی آبی پوشان حضور پیدا می‌کند، روز دوشنبه از ناحیه آسیب دیده MRI به عمل می آورد و نتیجه این MRI مشخص می‌کند که آیا علیرضا منصوریان برای بازی با العین می تواند از این بازیکن استفاده کند یا خیر.

در صورتی که پاسخ MRI این بازیکن تا قبل از بازی با العین امارات مثبت باشد، منصوریان برای این دیدار قادر به استفاده از او می‌باشد.

 

**** جابر انصاری که در دیدار تیم‌های استقلال و التعاون عربستان دچار مصدومیت شد در تمرین امروز آبی‌پوشان شرکت نکرد و این بازیکن هم در کنار امید ابراهیمی باید وضعیت خود را برای بهبودی زیرنظر کادر پزشکی استقلال پیگیری کند.

انصاری که در حاشیه مسابقه آسیایی استقلال به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت، حالا شاید نتواند تیمش را در دیدار روز اول خردادماه مقابل العین امارات همراهی کند و به این ترتیب امید نورافکن و ووریا غفوری در این مسابقه غایب خواهند بود. انصاری نیز به احتمال فراوان این مسابقه را از دست می‌دهد و شرایط امید ابراهیمی هنوز مشخص نشده است.

 

**** سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال فردا مراسم عروسی خود را برگزار خواهد کرد وی قرار است در شیراز جشن عروسی خود را برپا کند. از همین رو سرمربی تیم استقلال تا روز چهارشنبه به این بازیکن مرخصی داد و همچنین علی قربانی نیز که شب گذشته مراسم  عروسی خود را در شهرستان قائم‌شهر برپا کرده بود به احتمال فراوان دوشنبه یا سه‌شنبه در تمرین آبی‌پوشان حاضر خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه 1 خرداد ساعت 19 بازی رفت خود مقابل العین امارات از بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اسیا را در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار