علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال پیش از تمرین امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان سرمربی استقلال پیش از شروع تمرین آبی پوشان در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره ی موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

* فشردگی کار تیم ها را سخت کرده است

باتوجه به شرایط سختی که داریم و بازی های پشت سر هم از چند بازی قبل از دربی همین شرایط را پشت سر گذاشتیم. تا همین حالا هم کار بزرگی کردیم که توانسته‌ایم تمام تیم‌مان را حفظ کنیم.  برنامه جای بحث دارد ، وقتی لیگ قهرمانان شروع می‌شود آنقدر فشردگی زیاد می‌شود که کار تیم‌ها برای آماده‌سازی سخت می‌شود. امیدوارم بتوانیم تا قبل از بازی العین که بازی سرنوشت‌سازی است و با پیروزی در آن می‌توانیم رویای بزرگمان را تبدیل به واقعیت کنیم بتوانیم ریکاوری مناسبی داشته باشیم.


* بازی ها فشرده است
شرایط مهمی این روزها داریم و بچه‌ها دارند تمرین می‌کنند. دو، سه مصدوم هم داریم و چون آخر فصل است بازی‌ها خیلی فشرده است. داریم تلاش می‌کنیم تا بهترین تیم را روانه مسابقه با العین کنیم.

* برای استقلال دعا کنید
من سال‌ها در تیم‌ملی امید سرمر بیگری کردم و در این تیم زجر می‌کشیدم. از نظر من هیچ پرچمی به پرچم ایران ارجحیت ندارد. امید نورافکن بازیکن کم سن و سال اما ارزشمندی است. جلسه گذاشتیم و به جمع بندی رسیدیم که اولویت پرچم کشورمان است. من درشرایط سختی امید نورافکن را به تیم جوانان دادم. ما منافع ایران را به منافع باشگاه ترجیح دادیم و شما بدانید که چه کار سختی انجام دادیم. برای تیم من دعا کنید که از این صخره سخت عبور کند.


* نگاه ما به فرشید باقری تغییر کرده است
الحمدالله یک فرشید باقری آماده داریم و نگاه ما به او کاملا تغییر کرده است. او فعل خواستن را خودش صرف کرد و فضای بسیار مثبتی برای او حاکم است. دوستانی که می گفتند برای او خیلی هزینه کرده‌ایم که باید بدانند او یک گل دو، سه میلیاردی برای ما زد. باقری تمام پول هایی که گرفت را حلال کرد. باقری کم‌کم دارد نقش لیدری را قبول می‌کند. به جز او امید ابراهیمی هم هست که لیدر خط هافبک ما است. اگر او برسد خیلی خوب می‌شود اما اگر به العین نرسد باید کارمان را دربازی با العین بدون او پیش ببریم. تیم ما به بازیکن وابسته نیست و به کل تیم وابسته است و امیدوارم این فضا در بازی با العین کمک کند.

* نباید فشرده بازی کنیم
در 16 روز 4 بازی انجام دادیم من همیشه به سعید فتاحی می‌گویم که زمانی دارید برنامه لیگ را می‌بندید 95 درصد منافع ملی را در نظر بگیرد ولی 5 درصد به باشگاه‌ها فکر کنید. اینطور که نمی‌شود ما اینقدر فشرده بازی کنیم.  خدا را شکر که بچه‌های ما امسال داماد شدند و فکر می‌کنم در سال جدید محسن کریمی هم داماد می‌شود.


* اولویت استقلال حفظ ستاره ها است
اولویت ما حفظ ستاره‌های خودمان است. باتوجه به اینکه فرشید اسماعیلی و رابسون به لیست بزرگسال اضافه می‌شوند شاید کمی در تغییر در لیست‌مان داشته باشیم ولی من اعتقادی به تغییر زیاد ندارم. می‌خواهیم فصل را با اقتدار شروع کنیم و جایی برای تغییرات زیاد نداریم.


* کلا 3 خرید خواهیم داشت
من رسما اعلام می‌کنم که به هیچ بازیکنی زنگ نزده‌ام. با شرایطی که به وجود آمده لابد من باید 20 بازیکن بخریم چراکه در رسانه‌ها خوانده‌ام که 20 یا 30 بازیکن گفته‌اند که من به آنها زنگ زده‌ام. ما کلا 3 خرید می‌خواهیم انجام دهیم اما من می‌بینم که کلی بازیکن می‌گویند که استقلال به ما پیشنهاد داده است.


* قرارداد چپاروف 18 ماه است نه 3 ماهه
چپاروف با ما قرارداد 18 ماهه امضا کرده است نه 3 ماهه و حالا که شیطنت های فوتبال ایران را فهمیده است، باید به تیم ما برگردد و کمک کند. من فقط این را می‌گویم که اگر او بخواهد زیر قرارداد 18 ماهه‌اش با استقلال بزند شرایط برایش سخت می‌شود چراکه این بازیکن با ما قرارداد رسمی 18 ماهه دارد.


* به حضور هواداران برابر العین نیاز داریم
من از هواداران تشکر می‌کنم. العین تیم کوچکی نیست و ما حتما به حضور هوادارانمان نیاز داریم در حوزه خلیج فارس فقط از یک چیز می‌ترسند و آن هم هواداران ایرانی هستند. ما باید طوری برابر این تیم ظاهر شویم که اتفاقی که برای السد افتاد برای العین هم بیفتد و ما هم بتوانیم در آزادی کار را تمام کنیم.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار