تمرین استقلال

تمرین امروز استقلال با حضور چند مهمان ویژه برگزار شد و که مهمانان با استقبال سرمربی روبرو شدند.

 

به گزارش استقلال نیوز، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل العین امارات ساعت 18 امروز (دوشنبه) در کمپ باشگاه برگزار شد.

* هنگامی که سرمربی استقلال سوت آغاز تمرین امروز را زد نزد خبرنگاران آمد تا با آنها گفت‌وگویی ترتیب زند. وی در حالی که در حال مصاحبه با خبرنگاران بود با سر و صدای تعدادی از لیدرهای تیم که مشغول بازی فوتبال بودند روبرو شد و به همین علت مصاحبه را قطع کرد و نزد آنها رفت و گفت این بازی را جمع کنید.

* فرزند مرتضی کرمانی‌مقدم بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس امروز به همراه بهشاد یاورزاده در محل تمرین حاضر شد که سرمربی استقلال بلافاصله وی را شناخت.

* تمرین امروز یک میهمان ویژه داشت و بهشاد یاورزاده بازیکن پیشین استقلال که چند سال اخیر در لیگ تایلند بازی می‌کرد، در تمرین حضور داشت. این بازیکن که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است، مورد استقبال استقلالی‌ها و علیرضا منصوریان قرار گرفت.

* ایمان عالمی دیگر میهمان تمرین آبی‌‌پوشان بود. عالمی که فصل گذشته دستیار محمد مایلی‌کهن در ملوان بود، چند فصل دستیار امیر قلعه‌نویی در استقلال بوده است.

* حدود 100 هوادار در محل تمرین حضور داشتند و به تشویق یک به یک مربیان و بازیکنان پرداختند.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود، منصوریان چند دقیقه با فرشید اسماعیلی صحبت کرد.

* امید ابراهیمی، جابر انصاری، امید نورافکن، کاوه رضایی، وریا غفوری و محمدحسین کنعانی‌زادگان غایبان تمرین بودند.

* تمرین با صحبت‌های منصوریان آغاز شد و سپس بازیکنان زیر نظر علی چینی به کارهای کششی پرداختند. در ادامه، بازیکنان در قالب سه تیم هفت نفره به میدان رفته و منصوریان نظارت ویژه‌ای بر این تمرین داشت.

* در بخش اول تمرین بازیکنان بعد از گرم کردن در اختیار محمد خرمگاه قرار گرفتند که این مربی نفرات جوان و بازیکنان اصلی استقلال را از هم جدا کرد و دو تمرین دفاع به حمله را برای آنها درنظر گرفت. بخش پایانی تمرین هم به فوتبال درون تیمی اختصاص داشت.

* فوتبال تحت فشار بازیکنان استقلال در یک سوم زمین انجام می‌شد و بازیکنانی هم که بیرون از بازی بودند، زیر نظر صالح مصطفوی کارهای سرعتی را انجام می‌دادند.

* یک هودار ویلچرنشین کنار چمن حضور داشت که منصوریان به سمت او رفت و با این هوادار صحبت کرد. سرمربی استقلال گرمکن خود را به هوادار معلول این تیم داد.

* در اواخر تمرین سرمربی آبی‌پوشان به سمت ایمان عالمی رفت و با او خوش و بش کرد.

تیم استقلال دوشنبه اول خرداد در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف العین خواهد رفت.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار