کاوه رضایی

مهاجم تیم استقلال گفت: رسیدن به قهرمانی در آسیا برای ما امکان پذیر است زیرا بازیکنان با تجربه و جوان خوبی در تیم ما حضور دارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، و به نقل از سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، استقلال، یکی از قدرت‌های فوتبال ایران روز دوشنبه در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در حالی در ورزشگاه مملو از سر و صدای آزادی به مصاف العین امارات می‌رود که کاوه رضایی، مهاجم این تیم می‌داند تنها در صورتی می‌توان هواداران این تیم را که یکی از پرشورترین هواداران آسیا هستند را راضی نگه داشت که بهترین بازی خود را به نمایش بگذارد.

این مهاجم 25 ساله که سال گذشته پس از رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با ذوب‌آهن اصفهان، جایی که تنها یک گل به ثمر رسانده بوده، در دومین فصل حضورش در این رقابت‌ها عملکردش بهبود یافته و تا به اینجا در 6 بازی موفق به زدن 4 گل برای استقلال شده است، اما فشار و انتظار هواداران استقلال، تیمی که به اعتقاد بسیاری جزو بزرگترین باشگاه‌های آسیایی است، تجربه‌ای کاملاً متفاوت است.

رضایی که در نایب‌ قهرمانی استقلال در لیگ برتر ایران نقش بسزایی داشت، در گفت‌وگو با سایت AFC گفت: استقلال تیم بزرگی است، یکی از غول‌های واقعی فوتبال ایران و آسیا. در عین حال در این تیم فشار زیادی روی بازیکنان است. ما باید در هر بازی بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم.

مهاجم استقلال در ادامه اظهار داشت: مهم نیست که ما بازی به بازی در حال پیشرفت هستیم، هواداران تأکید دارند که ما در هر دیدار در بالاترین سطح خود بازی کنیم. همین باعث شده تا حضور در استقلال برای من تبدیل به تجربه‌ای چالشی شود که باید همیشه در بالاترین سطح استاندارد از توانایی‌‌ام در هر بازی باشم.

استقلال در ترکیب خود بازیکنان بسیار باتجربه ایرانی را دارد که از آن جمله می‌تواند به مهدی رحمتی، دروازه‌بان و کاپیتان این تیم و خسرو حیدری، کاپیتان دوم آبی‌پوشان اشاره کرد که روی هم 135 بازی ملی در کارنامه‌شان دارند. رضایی بر این باور است که همین فاکتور باعث می‌شود که استقلال نسبت به تیم پیشین خود یعنی ذوب‌آهن برتری‌هایی داشته باشد.

مهاجم آبی‌پوشان تهرانی ادامه داد: صادقانه بر این باورم که سال گذشته ذوب‌آهن می‌توانست به جای العین (تیمی که در مرحله یک‌هشتم نهایی به آن باختند) به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد و به نظرم ما به خاطر نداشتن تجربه کافی به آنها باختیم. امسال اما اوضاع کاملاً فرق می‌کند. امسال استقلال و هم‌تیمی‌هایم تجربه بالایی دارند. ما بازیکنانی در ترکیب تیم‌مان داریم که در جام جهانی، لیگ‌های اروپایی و تورنمنت‌‌های بزرگ بازی کرده‌اند، پس جو موجود در باشگاه استقلال کاملاً متفاوت است.

رضایی تصریح کرد: در کنار اینها ما حمایت 90 هزار هواداران‌مان را در هر بازی داریم که کمک زیادی به تیم می‌کنند. برای مثال آنها نقش بسزایی در پیروزی ما برابر السد قطر در مرحله پلی‌آف لگ قهرمانان آسیا داشتند و ما هم بازی به بازی بهتر و بهتر می‌شویم.

یک هفته پس از تقابل دو تیم استقلال و العین در ورزشگاه آزادی تهران، دو تیم در ورزشگاه هزاع بن زاید واقع در العین امارات به مصاف هم خواهند رفت و استقلال در آن بازی حمایت 6 رقمی (اشاره به 10 هزار هوادار) هوادارانش را نخواهد داشت.

از زمانی که در سال 2003 تورنمنت لیگ قهرمانان آسیا راه‌اندازی شده، تیمی از ایران به قهرمانی در این رقابت‌ها نرسیده، انتظارات بازیکنان و هواداران این است که استقلال به این ناکامی پایان بدهد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار