مطهر الصهبانی

مدیر تیم العین امارات گفت: پیروزی مقابل استقلال برای ما بسیار ارزشمند است اما به خوبی می دانیم کسب پیروزی بسیار سخت است.

 

به گزارش استقلال نیوز، مطر الصهبانی، مدیر باشگاه العین امارات در مصاحبه با سایت باشگاه گفت:العین کاملا برای بازی با استقلال آماده است. تمرینات خوبی را برای آمادگی مقابل استقلال تهران انجام دادیم و بازیکنان انگیزه بالایی دارند تا با نتیجه مطلوب از تهران برگردند.

وی افزود: خوب می‎‌دانیم که ماموریت العین مقابل استقلال اصلا آسان نیست زیرا واقعیت فوتبال این است که قبل از آغاز بازی شانس برد برای هر دو تیم مساوی است. احساس مسئولیت بالا، روح جنگندگی و احترام به رقیب از مهمترین عواملی است که در بازی‌های آسیایی به بازیکنان العین مربوط می‌شود.

مدیر باشگاه اماراتی در پایان گفت: بازیکنان العین همیشه بهترین عملکرد خود را ارائه می‌دهند تا بتوانند بهترین نتیجه را کسب کنند. بازیکنان خیلی خوب می‌دانند که چیزی پیش رو آنها جز برگشتن با نتیجه مطلوب از تهران ندارند و اطمینان ما به بازیکنان بدون حد و مرز است.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار