مامیچ سرمربی العین

سرمربی تیم العین در نشست خبری پس از بازی استقلال و العین گفت: در بازی امروز می توانستیم با یک امتیاز از زمین خارج شویم اما با یک اشتباه بچگانه 3 امتیاز به حریف تقدیم کردیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، زوران مامیچ پس از شکست تیمش مقابل استقلال گفت:‌ به تیم استقلال تبریک می‌گویم. برآیند ما برای این بازی ارسال از کناره‌ها بود.کاری که ما کردیم، استقلالی‌ها نیز انجام دادند. متأسفانه ارسال‌های بلند استقلال با یک اشتباه احمقانه از سوی تیم ما مواجه شد تا استقلال به برتری برسد. العین می‌تواند در بازی برگشت تیم صعود کننده باشد.

سرمربی العین در پاسخ به این سؤال که آیا تا به حال جو ورزشگاهی چون آزادی را تجربه کرده بود یا نه، خاطرنشان کرد: من قبلاً این همه تماشاگر و اتمسفر را تجربه کرده بودم. آرزوی هرکسی هست چنین تماشاگران و اتمسفری را داشته باشد و در نهایت هم بتواند به موفقیت برسد.

مامیچ در واکنش به سؤالی که مربوط به العین نبود، گفت: من راجع‌به تیم خودم می‌توانم صحبت کنم، نه در خصوص تیم دیگری! اگر سؤالی در خصوص تیم من پرسیده شود به آن پاسخ می‌دهم.

مامیچ در واکنش به سؤالی که تیم‌های عربی وقت تلف می‌کنند و در بازی با استقلال هم العینی‌ها وقت تلف کردند، گفت: من راجع‌به تیم خودم می‌توانم صحبت کنم، نه در خصوص تیم دیگری! اگر سؤالی در خصوص تیم من پرسیده شود به آن پاسخ می‌دهم.

وی بار دیگر در خصوص اتمسفر استادیوم و اینکه می‌گوید این هدیه خداوند به شماست و با این اتمسفر میزبانی ایران را چطور دید، اظهار داشت: من آمده‌ام در نشست خبری در خصوص فوتبال صحبت کنم، نه اتمسفر استادیوم.

سرمربی العین پس از این سؤال با عصبانیت نشست خبری را ترک کرد.

در ابتدای نشست خبری به دلیل ناهماهنگی بین سرمربی العین و مترجم فارسی زبان، ترجمه نشست خبری با مشکل مواجه شد. مترجم فارسی از ناظر AFC خواست که سرمربی العین با سرعت کمتری صحبت کند تا او در ترجمه دچار مشکل نشود. در ادامه هم وقتی مترجم در بخشی از صحبت‌های سرمربی العین به اشتباه احمقانه اشاره کرد، ناظر AFC گفت که او واژه احمقانه را در صحبت‌های مامیچ نشنیده و برای اثبات این موضوع باید فیلم نشست خبری بازبینی شود.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار