علی چینی

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: ما در بازی برگشت باید همچون یونتوس و اتلتیکو مادرید فقط به دنبال نتیجه لازم باشیم!

 

به گزارش استقلال نیوز، علی چینی بعد از برتری استقلال در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین گفت: خدا را شکر که توانستیم در این دیدار بسیار سنگین به برتری دست پیدا کنیم. قبل از بازی شناخت کاملی نسبت به العین داشتیم و در جلسات آنالیز با منصوریان و سایر اعضای کادر فنی روی تمام نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده بودیم. 

وی تصریح کرد: با توجه به شناختی که از نقاط قوت خودمان داشتیم و همچنین اینکه این روزها ورزشگاه آزادی به جهنم تیم‌های آسیایی تبدیل شده، به دنبال تمام کردن کار در تهران بودیم. بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و باید بتوانیم برای دیدار برگشت نیز از همه پتانسیل‌مان استفاده کنیم. 

چینی تاکید کرد: باید در امارات مانند گلادیاتورها و حتی با سبک تیم‌هایی مانند یوونتوس و اتلتیکومادرید بازی و با نتیجه مورد نظر صعودمان را قطعی کنیم. 

مربی استقلال در پایان با تمجید از هواداران استقلال خاطرنشان کرد: من باید از هواداران استقلال تشکر کنم که امروز به خوبی ما را حمایت کردند و با درک شرایط از لیزر و ترقه استفاده نکردند که بابت این موضوع من از آنها ممنون هستم.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
هوادار استفلال
-1 #1 هوادار استفلال 1396-03-02 01:59
سلام و خسته نباشید و تبریک به هواداران غیور برای برد امروز استقلال..خدمت علی آقای چینی عرض کنیم این درست که اتلتیکو و یونتوس حالت دفاعی قدرتمندی دارند ولی ساختار حمله شان نیز قوی و تهاجمیست و از کوچکترین لغزش حریف استفاده میکنند.بازی گروهی استقلال امشب زیاد چنگی به دل نزد و بیشتر مشغول دفاع بودیم.مطمینا و بدون تعارف و رودربایستی اگر استقلال با این نوع بازی و استراتژی دفاع و ضد حمله به فینال آسیا هم برسد در آنجا شانس کمتری از تیم حریف برای بردن جام داریم چراکه داستان تیمهای شرق آسیا کاملا با تیمهای عربی متفاوت است.انشالله اگر از صخره العین بگذریم استقلال باید استراتژی و سبک و سیاق بازی و حمله کردنش کاملا تغییر کند.فوتبال مالکانه،هجومی و انجام بازی زیبا و تماشاگرپسند کوچکترین حق طبیعی و لیاقت واقعی هواداران غیور و از جان گذشته آبی دل است که امیدواریم کادر فنی استقلال مجاهدت و غیرت بیشتری در این راه به خرج دهند..به امید کسب ستاره سوم
نقل قول کردن
فقط آبی
0 #2 فقط آبی 1396-03-06 09:52
خدایش شانسی بردیم،خدارحم کنه بهمون توبازی برگشت بااین تاکتیکاتون
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار