میرشاد ماجدی

سرپرست پیشین استقلال گفت: استقلال با حفظ ساختار خوب دفاعی و گل نخوردن می تواند به مرحله بعد صعود کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، میرشاد ماجدی درخصوص شرایط استقلال برای بازی برگشت دوشنبه شب مقابل العین گفت: استقلال در بازی رفت نتیجه خوبی گرفت. هرچند برد یک بر صفر نمی‌تواند حاشیه امنیت کاملی باشد، ولی برنده شدن این تیم در بازی رفت کافی است تا استقلال بتواند در بازی برگشت به چیزی که می‌خواهد دست پیدا کند.

وی ادامه داد: استقلال طبیعتا در بازی برگشت هم به فکر دفاع - ضدحمله خواهد بود و اگر ساختار دفاعی این تیم مثل اکثر بازی‌ها عملکرد خوبی داشته باشد، قطعا استقلال در بازی برگشت هم می‌تواند دروازه‌اش را بسته نگه‌ دارد. گل نخوردن استقلال می‌تواند به العین استرس بیشتری و آنها را از لحاظ روحی و روانی تحت فشار قرار بدهد.

ماجدی تصریح کرد: استقلالمی‌تواند روی ضدحملات از سرعت بازیکنانی مثل رضایی، انصاری و محسن کریمی استفاده کند. البته العین تیم بسیار خوبی است که مطمئنا می‌داند استقلال با چه هدفی به امارات خواهد رفت. اگر استقلال صعود کند کار بزرگی انجام داده است.

سرپرست پیشین تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که بهترین بازیکن این تیم در  فصل گذشته چه کسی بود، گفت: واقعا نمی‌توان از یک بازیکن اسم برد و امسال تمامی بازیکنان استقلال خوب بودند.

 

اخبار استقلال(تسنیم)

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار