سید مهدی رحمتی

دروازبان تیم فوتبال استقلال در نشست پیش از بازی العین و استقلال گفت: بازی ما با العین دو بخش دارد یک بخش را در تهران موفق بودیم بخش دوم را باید در زمین حریف بجنگیم. 

 

به گزارش استقلال نیوز، سید مهدی رحمتی در نشست خبری دیدار استقلال مقابل العین امارات اظهار داشت: بازی با العین مسلما دو بخش داشت، یک بخش آن را خوشبختانه با حمایت هواداران پشت سر گذاشتیم و در تهران بازی را بردیم. بخش دومش به اینجا بر می‌گردد. پیش بینی ما این است که بازی سخت و سنگینی خواهیم داشت. با شناخت کافی که کادرفنی در اختیارمان گذاشته است، همه جوره آمادگی بازی مقابل العین را خواهیم داشت. فردا هواداران قطعا به ما کمک می‌کنند و امیدوارم که بتوانیم حریف را شکست دهیم و راهی مرحله بعدی شویم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چرا در بازی رفت عصبی بازی می‌کردید، گفت: من این احساس را نداشتم که عصبی هستم. (درهمین زمان منصوریان در واکنش به خبرنگاری که سوال را پرسیده بود اعلام کرد که رحمتی بازیکن با تجربه ای است و اصلا عصبی نبوده است)

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار