سید رضا افتخاری مدیرعامل استقلال

مدیرعامل استقلال گفت: با وزیر ورزش صحبت کرده و به همراه منصوریان در استقلال خواهند ماند.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا از انتخاب اعضای هیات مدیره استقلال با خبر است یا خیر گفت: من 2 روز پیش با آقای سلطانی‌فر صحبت کردم و یک صحبت کلی با او داشتم. 

وی افزود: با گزینه‌های مختلف صحبت و جمع‌بندی نهایی صورت گرفته و ان‌شاالله طی روزهای آتی معرفی خواهند شد.

افتخاری در پاسخ به این سوال که آیا شما در استقلال ماندنی هستید یا خیر گفت: بله ماندنی هستم، مگر قراربود بروم یا اینکه مگر قرار بود غیر از این باشد؟ آقای سلطانی فر با توجه به اینکه ما در استقلال نتایج خوبی گرفتیم و به خصوص اینکه نایب قهرمان شدیم و با تلاش و جدیت تیم را از رده‌های پایین بالا آوردیم از عملکرد ما راضی است.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا منصوریان می‌ماند یا خیر گفت: چند روز پیش هم در مصاحبه‌ام گفتم دلیلی برای برکناری منصوریان وجود ندارد. از بیرون شاید حرف‌هایی زده شود ولی واقعیت این است که در مورد منصوریان با وزیر صحبت کردم و او هم تیم را جوان کرده و کارش را جلو می‌برد.

وی در خصوص بیانیه منصوریان و اینکه آیا قرار نیست کادر فنی و بازیکنان جریمه شوند، گفت: مسابقه با العین واقعا در شرایط عادی نبود. 4 هافبک از زمین بیرون باشند کمر تیم می‌شکند. ابراهیمی، نورافکن، اسماعیلی و باقری هم نبودشان در تیم ما تاثیر داشت. عدم حضور این نفرات باعث شد تا خط حمله ما هم خوب تغذیه نشود. ضمن آنکه در دفاع تحت فشار بودیم. با توجه به میزبانی حریف از ما در فضای شرجی و گرم واقعا استقلال آن روز استقلال نبود. من بعد از بازی گزارش دادم و هم منصوریان از هواداران عذرخواهی کرد و هم خودم از استقلالی‌ها عذر‌خواهی کردم.

 

اخبار استقلال

    فارس

دیدگاه‌ها  
مرتضی
+1 #1 مرتضی 1396-03-18 14:39
چه رویی داره میگه مگه قراره بریم؟؟؟؟؟/
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار