علی جباری

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان یک فصل است به استقلال آمده و افتخاری هم کمتر از یک فصل و شکی نیست که این گروه مدیریت و فنی عملکرد مثبتی داشتند.

 

به گزارش استقلال نیوز، علی جباری درباره مسائل مربوط به این تیم صحبت کرد. مشروح صحبت های این پیشکسوت باشگاه استقلال به شرح زیر است:
* استقلال در فصلی که گذشت، تیمی جوان بود که در ابتدای فصل خوب نتیجه نگرفت اما آرام آرام شکل گرفت. این تیم با قدرت مثال زدنی به رده های بالایی رفت و در نهایت با نائب قهرمانی لیگ را به پایان رساند. در آسیا هم جز بازی برگشت با العین خیلی خوب کار کرد. من معتقدم که باید از این تیم به خوبی حمایت کرد. متاسفانه عده ای یاد گرفته اند تا مدام از حرف از تغییر مربی بزند. این عده از همان ابتدا به دنبال پیاده کردن این تفکر اشتباه بودند و این درحالی است که منصوریان متعلق به استقلال است و با تقویت تیمش و برطرف کردن اشکالات، می تواند موفق تر از همیشه عمل کند.
* امیدوارم هرچه سریعتر هیات مدیره جدید استقلال معرفی شوند تا وضعیت روی روال بهتری قرار بگیرد. اعلام اسامی هیات مدیره می تواند به منصوریان هم کمک کند و به کارها سر و سامانی بدهد.
* اینکه بازیکنان استقلال 80 درصد پول خود را دریافت کرده اند نشان از عملکرد خوب مدیرعامل باشگاه است. به نظرم برای 20 درصد باقی مانده را هم بازیکنان بهتر است به ارزش پیراهن توجه کنند. این پیراهنی که بر تن آنهاست، بر تن بزرگان زیادی بوده است و باید قدرش را بدانند.
* منصوریان یک فصل است به استقلال آمده و افتخاری هم کمتر از یک فصل و شکی نیست که این گروه مدیریت و فنی عملکرد مثبتی داشتند.
افتخاری در بحث بدهی‌های خارجی عملکرد مثبت داشته و پرونده بازیکنان خارجی را به سر منزل رسانده و چند میلیارد بدهی آنها را داده است. این ها نکات مثبت بزرگی است که باید مد نظر قرار گیرد.
* مطمئن باشید اگر نقاط ضعف استقلال بر طرف شود و بازیکنان مد نظر منصوریان جذب شوند، این تیم فصل بعد مدعی قهرمانی است. استقلال باید اشکالاتش را بر طرف کند و چند بازیکن جذب کند که در هر دو جام آسیایی و داخلی بتوانند کمک کنند.
* شکست برابر العین تلخ بود ولی این نتایج برای تیم های بزرگ گاها رخ می دهد. در آن بازی دست استقلال بسته بود و چند بازیکن اصلی این تیم نبودند. شاید اگر آنها حضور داشتند حتی استقلال پیروز هم می شد. به هرحال استقلال تیم جوانی بود و بازی برگشت مقابل العین، برای تیم جوان استقلال سختی بسیار زیادی داشت.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
مسعود عشق اس اس
+1 #1 مسعود عشق اس اس 1396-03-19 18:21
سلام خدمت علی آقا جباری بزرگ پیشکسوت استقلال..
ما هواداران هم قبول داریم که تیم استقلال در فصل قبل رشد و پیشرفت خوبی داشت و بعضا نتایج درخشانی گرفت.. ولی مشکل اونجایی هست که با بودن این کادر مدیریتی و فنی روند مثبت و روبجلوی استقلال مطمین و قدرتمندانه نیست و بسیار کند پیش میرود..
علی منصوریان با وجود نوع بازی بسیار بد استقلال در طول فصل و شکست سنگین العین هنوز هم محبوب دل بسیاری از هواداران استقلال است..اما همه میدانیم که این باشگاه چقدر در ایران و آسیا نامدارست و تیمی به بزرگی و پرهواداری استقلال نباید در هیچ یک از بازیها فوتبال ضعیف و بی برنامه ارایه دهد و تاکید هواداران بر بودن تمرین دهنده مجرب خارجی هم به همین دلایل بود.. برای هواداران اصلا قابل قبول نیست که استقلال بزرگ دفاع و ضد حمله بازی کند..
ضمن اینکه گفتارها و حرکات و رفتاری از سرمربی استقلال کنار خط و بعد از بازیها دیده شد که اصلا و ابدا در شان سرمربی استقلال بودن نیست و بازی با آبروی استقلال و شعور هواداران فوتبال بود..
مورد آخر هم به تشطط فراوان افکار جناب سرمربی برمیگردد که هنوز تکلیفش با نوع و فلسفه مربیگری در فوتبال روشن و واضح نیست..یه روز صحبت از تیکی تاکای بارسلونا و ریال مادرید میشود و در آخر کار از اتلتیکو و دفاع قدرتمند یوونتوس اسم برده میشود!!
ما هواداران استقلال تیمی قدرتمند هجومی بابرنامه 90 دقیقه ای، با مالکیت توپ ،حرفه ای و هیجان انگیز میخواهیم و از اوت دستی و ضربات اتفاقی و دلخوش بودن به ضدحملات کور و بی هدف واقعا به تنگ آمده ایم..
"هیچ هواداری در دنیا بدی و ناکامی تیمش را نمیخواهد و ما هم از خدا میخواهیم استقلال همیشه موفق و سربلند باشد بشرطی که ناخدای کشتی استقلال فرد شجاع باثبات و با اراده ای باشد و از طوفانها و گردابهای سهمگین نترسد و همیشه روبجلو و نترس حرکت کند.."
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار