روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بهتاش فریبا و نصرالله عبداللهی از نظر مالی وضعیت خوبی دارند پس بهتر است از رضا افتخاری بی دلیل حمایت نکنند!

 

به گزارش استقلال نیوز، پس از اینکه حسن روشن در گفت‌وگوی خود با تسنیم اظهار داشت که باید سرمربی خارجی هدایت استقلال را برعهده بگیرد، بهتاش فریبا مدیرفنی استقلال پاسخ داده که چرا وقتی استقلال در دربی سال 52 شش گل خورد، رایکوف سرمربی وقت تیم را تغییر ندادند. روشن در واکنش به اظهارات فریبا به خبرنگار تسنیم گفت: در ابتدا باید بگویم ما نباید سر این چیزها با هم دعوا کنیم. اگر قرار بود انتقاد کنیم، از ابتدای فصل از علیرضا منصوریان انتقاد می‌کردیم. اتفاقاً از ابتدای فصل انتقادی نکردیم تا به استقلال کمک کنیم.

وی افزود: حرف من این است که آقایان از مدیرعامل گرفته تا سرمربی پس از شکست برابر العین باید استعفا می‌کردند. اگر مردم به خاطر دوست داشتن آقایان راضی به این کار نمی‌شدند، قضیه فرق می‌کرد. نه قصد جواب دادن به نصرالله عبداللهی را دارم و نه فریبا را. مرحوم منصور پورحیدری زمانی که قصد داشت سرمربی استقلال شود، رایکوف دو سه سال به او کمک کرد. آقای فریبا! آقای عبداللهی! ما نگفتیم شما نمی‌فهمید. پس از شکست استقلال در دربی سال 52، قرار شد که رایکوف را بردارند، اما تماشاگران استقلال در نخستین تمرین پس از آن شکست مخالفت کرده و حمایت‌شان را اعلام کردند. پس از دربی 52، روزی که رایکوف سر تمرین حاضر شد، استادیوم محل تمرین پر از تماشاگر شده بود. امروز همه باید به احترام مردم استعفا می‌کردند تا اگر هواداران مخالفت می‌کردند، دوباره برمی‌گشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: وضع مالی عبداللهی و فریبا خوب است و به آنها این وصله نمی‌چسبد که به خاطر پول این حرف‌ها را می‌زنند، اما نباید به خاطر پست و مقام گول عوامل دیگر را بخورند. عبداللهی و فریبا بچه‌های خوبی هستند، اما قرار نیست من در باشگاه استقلال کاره‌ای شوم و بگویم افتخاری مدیرعامل خوبی است! بنابراین ما دنبال پست و مقام نیستیم.

روشن در واکنش به اینکه فریبا گفته شاید حرف‌هایی بزنم که روشن دوست نداشته باشد، گفت: بهتاش پسر خوبی است، اما اگر چیزی می‌داند، به خاطر هواداران بگوید. آقای فریبا، خواهش می‌کنم حرف بزن تا مردم بفهمند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز هم اعتقاد دارد که سرمربی استقلال باید خارجی باشد، تصریح کرد: صددرصد این نظر را دارم. برانکو مربی درجه یک اروپا نیست، اما در پرسپولیس مدیریت کرد. کریم باقری هم کنار او تجربه کسب می‌کند.

دیدگاه‌ها  
Ebrahim
-2 #1 Ebrahim 1396-03-20 05:39
بهترین کادر فنی و بهترین تیم مدیریتی دنیا هم جنابه روشن انتقاد میکنه،کلا همیشه در حال انتقاد کردنه
چه قصد و قرضی داره خدا میدونه
نقل قول کردن
سیامک
+2 #2 سیامک 1396-03-20 13:38
عمو حسن سرت سلامت میدونیم که از سر دلسوزی برای استقلال انتقاد میکنی اما عزیز من به خاطر یه باخت ولو ده بر هیچ باشه باید مدیر و سرمربی و...استعفا بدهند در کدام کشور صاحب فوتبال و صاحب سبک سرمربی به خاطر یه باخت باید استعفا بده؟ به علیمنصور انتقاد فنی وارده اما باید در جلسات باشگاه تجزیه و تحلیل بشه نه در رسانه ها که باعث تخریب تیم و عوامل تیم بشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار