وزیر ورزش

وزیر ورزش و جوانان گفت: رضا افتخاری در مدیریت باشگاه استقلال به خوبی عمل کرده است و دلیل به برکناری او نیست!

 

 

به گزارش استقلال نیوز، دكتر مسعود سلطاني فر، وزير ورزش و جوانان در مصاحبه مفصلي كه با روزنامه اعتماد داشت، در خصوص مسايل كلي ورزش ايران صحبت هايي انجام داد. ايشان در قسمتي از صحبت هاي خود، به موضوعاتي در خصوص فوتبال و باشگاههاي استقلال و پرسپوليس اشاره كرده و در مورد مديريت اين ٢ باشگاه نيز مطالبي را بيان كرد. قسمتي از مصاحبه دكتر سلطاني فر به اين شرح است:

* ما هیات مدیره را ترمیم کنیم، ان‌شاءالله. سیاست ما در بخش مدیران عامل این دو تیم این است که فعلا اوضاع را تثبیت کنیم تا ببینیم چه می‌شود. به هر حال من معتقدم برخلاف این قضاوتی که می‌کنند، هست. به هر حال آقای طاهری موفق بوده که پرسپولیس بالا آمده و قهرمان شده و به لیگ قهرمانان آسیا مرحله یک چهارم رفته است. در استقلال هم آقای افتخاری تمام تلاشش را انجام داده و استقلال هم خوب نتیجه گرفته. به غیر از بازی با العین این استقلال، استقلالی بوده که داربی را برده، السد را برده، همین العین را در ایران یک هفته قبل شکست داده. حالا در یک بازی در یک روز ممکن است اتفاقی بیفتد که سه، چهار نفر در آن بازی مصدوم می‌شوند به طوری که یکی، دو بازیکن در ابتدای بازی مصدوم می‌شوند. بالاخره فضای خاصی است و در کشور حریف بازی می‌کنیم. این اتفاق نادری است و معتقدم که شاید ٢٠، ٣٠ سال یک ‌بار در آسیا رخ دهد. ممکن است یک روزی یکی از تیم‌های باشگاهی ما با یک تیم اروپایی بازی کند و ٦ تا گل بخورد ولی در آسیا شاید نادر این اتفاقات بیفتد. دو، سه مورد یکی پرسپولیس و الغرافه در چند سال پیش بوده و...
* پس نگاه شما تغییر هیات مدیره است که خودشان تصمیم بگیرند ؟
بله، خودشان تصمیم بگیرند ولی در مورد مدیران عامل فکر می‌کنم که هر دو تا مدیرعامل هم زحمت کشیدند و هم موفق بودند و رویکرد اصلی‌مان این است که هر دو مدیرعامل بتوانند حفظ شوند و استمرار کار دهند، ان‌شاءالله.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار