امید نورافکن

هافبک جوان استقلال بعد از تمدید قرارداد گفت: حمایت های منصوریان و صدور مجوز حضورم در جام جهانی جوانان توسط او را هرگز فراموش نمی کنم.

 

به گزارش استقلال نیوز، امید نورافکن پس از تمدید قرارداد با باشگاه استقلال به سایت رسمی این باشگاه گفت: من بازیکن استقلال هستم و از این که قراردادم را با این باشگاه تمدید کردم، بسیار خوشحالم و به این مساله افتخار میکنم. بیشترین شخصی که در تمدید قراردادم نقش داشت، علیرضا منصوریان بود زیرا فصل گذشته خیلی حمایتم کرد و مجوز حضورم در تیم ملی جوانان را برای شرکت در جام جهانی صادر کرد که هرگز فراموش نمیکنم.

او افزود: قرارداد خود را به مدت 2 فصل دیگر با استقلال تمدید کردم و سعی میکنم بهترین عملکرد را داشته باشم. همه سعی و تلاش من این است که در تمرینات و مسابقات عملکرد مطلوب و مورد رضایت کادر فنی را داشته باشم. استقلال با حمایتهای مدیریت، تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایتهای هواداران، در هر 3 جام مدعی خواهد بود. از نظر شخصی هم امیدوارم بتوانم رو به رشد عمل کنم و شرایط بهتری از قبل داشته باشم.

نورافکن اظهار داشت: از آقایان افتخاری و توفیقی هم نهایت تشکر را دارم زیرا حمایتم کردند. در یک هفته اخیر اقایان افتخاری، منصوریان و توفیقی پیگیر کار تمدید قراردادم بودند. من شرایط جدایی هم داشتم اما به خاطر استقلال و هوادارانش با افتخار ماندم. امیدوارم زحمات و اعتماد این آقایان را در طول فصل جبران کنم هواداران را خوشحال کنیم.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار