Multithumb found errors on this page:

There was a problem loading image 'images/1.sal/1396-97/1.esteghlal/2.bazikonan/Voriya_Ghafouri/13950409130502978032794.jpg'

وریا غفوری

مدافع راست استقلال گفت: من سال قبل مصدومیت زیادی گریبانم را گرفت و نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم ولی امسال قول میدهم جبران کنم!

 

به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری در مصاحبه پس از تمدید قراردادش گفت: منتظر نظر نهایی آقای منصوریان بودم و به همین دلیل هم کمی کار تمدید قراردادم طول کشید. امروز از باشگاه با من تماس گرفتند و من هم قراردادم را تمدید کردم. 


او ادامه داد: همانطور که قبلا هم گفته‌ام خیلی تمایل داشتم در استقلال بمانم تا دینم را ادا کنم، هیچ شرط و شروطی هم برای باشگاه نگذاشتم و قراردادم را تمدید کردم تا بتوانم فصل بعد برای استقلال بازی کنم.


مدافع راست استقلال در مورد اینکه گفته می‌شود برای تمدید قرارداد تخفیف داده گفت: برای اینکه حسن‌نیتم را ثابت کنم حتی نسبت به رقم پارسالم هم تخفیف دادم چون اصلا شرط مالی نداشتم و سریع قراردادم را امضا کردم. سال قبل فصل بدی برای من بود اما اگر خدا به من سلامتی بدهد می‌خواهم همه چیز را جبران کنم. البته اتفاق‌های پارسال واقعا تقصیر من نبود چراکه مصدومیت برای هر بازیکنی پیش می آید و من واقعا کوه انگیزه هستم تا همه چیز را جبران کنم.


وریا غفوری در مورد واکنش‌اش به حضور رامین رضاییان در استقلال هم می‌گوید: واقعیت این است که من اسم شخص خاصی را نمی‌آورم ولی اگر 3 مدافع راست هم می‌آمدند و آقای منصوریان من را می‌خواست مطمئن باشید قراردادم را تمدید می‌کردم تا همه چیز را جبران کنم. من توانایی‌های خودم را می‌شناسم و تمام تلاشم را می‌کنم که برای استقلال مثمرثمر باشم. 


مدافع راست ملی‌پوش استقلال در مورد شرایط این تیم در فصل جدید هم اینطور توضیح می‌دهد: اگر بخواهید کلی به فصل گذشته نگاه کنید ما فصل قبل شروع خوبی نداشتیم چون تیم تغییراتی زیادی کرده بود اما در نیم فصل دوم بسیار خوب نتیجه گرفتیم و توانستیم به رتبه دوم برسیم که باتوجه به اینکه بسیاری از بازیکنان فصل اول حضورشان در این تیم بود نتیجه بسیار خوبی محسوب می‌شود. در مورد بازی با العین هم باید بگویم این بدترین خاطره عمر فوتبال من است که به نظرم یک اتفاق بود. من فکر می‌کنم برای فصل جدید دیگر اشتباهات فصل گذشته را تکرار نمی‌کنیم و آن چیزی که ما و هوادارانمان را راضی می‌کند، رتبه‌ای بهتر از پارسال است، در نتیجه صددرصد به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

 

ورزش 3

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار